aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Ik zag inderdaad een bekende in de kranthelma schreef:aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?Leuk!
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
parel schreef:Ik zag inderdaad een bekende in de kranthelma schreef:aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?Leuk!
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Een positief artikel werkt als reclame.refo schreef:Was geen artikel, was reclame.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Als ieder RF'er nou wat besteld, kan PvS eens een dagje Nederland nemen en al de bestellingen afleveren ....freek schreef:Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Auto schreef:Als ieder RF'er nou wat besteld, kan PvS eens een dagje Nederland nemen en al de bestellingen afleveren ....freek schreef:Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Goed idee! maak eens een interessant Veenendaals pakket
... de zoon van huisman spannende verhalen vertelde vanavond 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hij heeft idd een dikke duimhenriët schreef:... de zoon van huisman spannende verhalen vertelde vanavond
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zo vader, zo zoon?huisman schreef:hij heeft idd een dikke duimhenriët schreef:... de zoon van huisman spannende verhalen vertelde vanavond
Overigens waren het waargebeurde verhalen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Daar woon ik ook, dus dat gaat zoden aan de dijk zetten PvShelma schreef:Auto schreef:Als ieder RF'er nou wat besteld, kan PvS eens een dagje Nederland nemen en al de bestellingen afleveren ....freek schreef:Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Goed idee! maak eens een interessant Veenendaals pakket
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ehm....dachten ze dat mijn man de echtgenoot was van Mevr. Auto....
Dat heb je als er een kerkavond en een schoolavond op 1 datum vallen, zodat je gescheiden moet optrekken
Dat heb je als er een kerkavond en een schoolavond op 1 datum vallen, zodat je gescheiden moet optrekken
- JolandaOudshoorn
Er aankomende zaterdag een mooie expositie wordt gehouden van de quilts van Rieteke Hoogendoorn?
Ik daar naar toe hoop te gaan en benieuwd ben of ik nog forummers ga ontmoeten?
Ik benieuwd ben naar het nieuwe optrekje van twee van de forummers aldaar?
Ik daar naar toe hoop te gaan en benieuwd ben of ik nog forummers ga ontmoeten?
Ik benieuwd ben naar het nieuwe optrekje van twee van de forummers aldaar?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma schreef:ehm....dachten ze dat mijn man de echtgenoot was van Mevr. Auto....
Jolanda kwam even een knuffel halen