opnieuw crisis in de LPF

rekna

Bericht door rekna »

Of de SGP in een coalitie? Lijkt me ook gaaf. Premier v/d Vlies en v/d Staay minister van volksgezondheid of zo. Wat zal het dan goed gaan in Nederland!!!
maar ja, het ziet er niet naar uit dat dat zo snel zal gebeuren.

De ruzie is beslecht in de LPF begrijp ik. Kunnen ze nu echt aan het werk.
Ik vind deze ministersploeg al stukken beter dan de vorige, dus ze mogen best even blijven!
Madtice

Bericht door Madtice »

De ruzie is niet beslecht, de strijdbijl is alleen begraven, das heel wat anders. Als ze dat ding nu gewoon onder de grond kunnen laten liggen, a la, maar de structurele problemen zijn nog steeds aanwezig hoor.
madelief

Bericht door madelief »

Nu de leider van LPF er niet meer is, is de leiding voor het grote deel ook weg. Ik denk dat er binnen kort wel een scheuring komt. En dat is het begin van het einde................
Jelle

Bericht door Jelle »

De hele situatie bij de LPF is natuurlijk belachelijk. Volwassen mensen zgn. volksvertegenwoordigers, die zich moeten inzetten voor normen en waarden, hebben zelf geen normen en waarden. Elkaar in het openbaar afmaken zelfs slaan komt al voor, ronduit een belachelijk spul bij elkaar wat maar heel snel moet opdoeken. Deze partij is een aanfluiting voor Nederland en dan ook nog eens naar het buitenland toe.
Plaats reactie