opnieuw crisis in de LPF
Je kunt inderdaad echt merken dat de LPF een sterke leidersfiguur mist, zoals Pim Fortuin. Nu gebeurt waar al velen bang voor waren: de LPF veranderd in een eenmans-partijtjes partij, en dus kans dat de coalitie uit elkaar valt. Dat gun je de LPF niet, en dat gun je Harry Potter niet. Jammer, hopelijk draait het nog om ten goede
laat ze ff rollebollen met elkaar.
Als je 20 honden bij elkaar in een kennel gooit vechten ze de eerste weken ook elkaar de kennel uit! En de beste en de sterkste blijven over!
Waar het om gaat is dat het Kabinet Balkenende STEVIG in zijn schoenen staat.
enne... jammer dat dit weer in de pers en hier breed wordt uitgemetren:
CDA rolde paar jaar geleden ok over elkaar heen, en zie nu: JPB FOR premier!
PVDA vorige week: taratarataratattata!!, Bos, Jeiltje van N. , Melkert etc. etc.
het verschil is dat de gevestigde partijebn dit "politiek" gezien aan kunnen.
Tja, niet vreemd he dat de LPF wat onwennig in het Haagse staat. Daarbij komt dat bij 26 mensen die GEEST van PIM wat verschilend wordt geinterepeerd!:D:D:D:D:D:D
Als je 20 honden bij elkaar in een kennel gooit vechten ze de eerste weken ook elkaar de kennel uit! En de beste en de sterkste blijven over!
Waar het om gaat is dat het Kabinet Balkenende STEVIG in zijn schoenen staat.
enne... jammer dat dit weer in de pers en hier breed wordt uitgemetren:
CDA rolde paar jaar geleden ok over elkaar heen, en zie nu: JPB FOR premier!
PVDA vorige week: taratarataratattata!!, Bos, Jeiltje van N. , Melkert etc. etc.
het verschil is dat de gevestigde partijebn dit "politiek" gezien aan kunnen.
Tja, niet vreemd he dat de LPF wat onwennig in het Haagse staat. Daarbij komt dat bij 26 mensen die GEEST van PIM wat verschilend wordt geinterepeerd!:D:D:D:D:D:D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Laat ze ff rollebollen met elkaar? Volgens mij zijn ze daar nu al bijna een half jaar mee bezig... En zijn ze de eerste nieuwe partij die zo lang met zichzelf overhoop ligt. Ja, grote verantwoordelijkheid en blablabla, maar ze zijn gekozen, en moeten er dus staan voor ons volk.
Kijk, ze hebben een hoop goede dingen, en laten veel stof opwaaien en proberen tradities te doorbreken, althans dat is hun credo, maar tot nu toe is het de partij met de grootste vriendjespolitiek en achterkamertjespolitiek van het nieuwe kabinet... volgens mij juist datgenen waarvoor ze gekozen zijn om tegen te gaan...
Kijk, ze hebben een hoop goede dingen, en laten veel stof opwaaien en proberen tradities te doorbreken, althans dat is hun credo, maar tot nu toe is het de partij met de grootste vriendjespolitiek en achterkamertjespolitiek van het nieuwe kabinet... volgens mij juist datgenen waarvoor ze gekozen zijn om tegen te gaan...
Origineel geplaatst door Madtice
Laat ze ff rollebollen met elkaar? Volgens mij zijn ze daar nu al bijna een half jaar mee bezig... En zijn ze de eerste nieuwe partij die zo lang met zichzelf overhoop ligt. ...
hey MADTICE,
Inderdaad de eerste partij die het zo doet ja..

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
-
- Contacteer:
Denk je echt dat het zover komt dat er een kabinetscrisis ontstaat? En krijgt JP dan nog net zoveel vertrouwen als voorheen? Dan is het te hopen dat de CDA en/of de media de to-be kabinetscrisis dusdanig kunnen laten overkomen op het volk alsof zij veraf van de oorzaak stonden, en de het absoluut volledig buiten hun bereik om tot stand kwam... het is te hopen voor JP dat hij dat voor elkaar krijgt, want anders gaan we gewoon lekker door met Paars 3
Het leven zou er wel een stuk socialer op worden ja, denk ik... in ieder geval geen mensen die her en der vandaan geplukt zijn onder het mom van vriendjes politiek, maar gewoon mensen die willen wat ze weten (dat is geen ver-type-ing).
Als we toch aan het experimenteren gaan in de Nederlandse politiek, en leuke nieuwe partijen een kans geven die ze verdienen, waarom kiezen we dan niet eens gewoon voor een coalitie Groen Links, SP, en ChristenUnie, bijvoorbeeld? Da's ook leuk, kleine partijtjes met een eigen mening, die we dan een keer helemaal opblazen en maar laten zien wat ze kunnen. He, de LPF kreeg ook de kans... ik zie het wel zitten Rens, SP in de coalitie... waarom 's niet? Van de LPF wordt je ook geen gelukkiger mens, dus het kan alleen maar beter
Als we toch aan het experimenteren gaan in de Nederlandse politiek, en leuke nieuwe partijen een kans geven die ze verdienen, waarom kiezen we dan niet eens gewoon voor een coalitie Groen Links, SP, en ChristenUnie, bijvoorbeeld? Da's ook leuk, kleine partijtjes met een eigen mening, die we dan een keer helemaal opblazen en maar laten zien wat ze kunnen. He, de LPF kreeg ook de kans... ik zie het wel zitten Rens, SP in de coalitie... waarom 's niet? Van de LPF wordt je ook geen gelukkiger mens, dus het kan alleen maar beter