Mazelen

Mara

Re: Mazelen

Bericht door Mara »

parsifal schreef:
helma schreef:Het feit dat ik regelmatig gehoord/gemerkt heb dat kinderen ziek werden na inenten en er zelfs gevallen bekend zijn van overlijden na inenten is voor mij genoeg om uit te gaan van een stof die niet ongevaarlijk is.
Ik ben benieuwd naar de gevallen van ernstige ziekte of overlijden na vaccinatie.
Dit jongetje is er bekend door geworden :fi
http://www.degezondepatient.nl/de-dood- ... -2009.html

De arts van het c.b. zei altijd na de inentingen, hou ze de komende 48 uur wat scherper in het oog. Dus de baby lag dan een paar nachten in het wiegje naast mn bed.
Eén van onze kinderen is altijd gevaccineerd door de kinderarts, vanwege mogelijke complicaties.
Er gebeurde soms wel wat, zoals koorts en "rush", maar gelukkig geen ernstiger dingen.
Ik was heel blij en opgelucht als de serie achter de rug was.
Ik heb onze dochter zelf laten kiezen, toen de brief binnen kwam voor de prik tegen baarmoederhalskanker, zij heeft er voor gekozen om het niet te doen.
En staat nog steeds achter die keuze.
Toen ik rond de 20 was brak er een polio-epidemie uit, ik ben nergens tegen ingeënt, dus mijn ouders zeiden tegen mij: als je je alsnog wilt laten inenten, kun je dat doen als je je daar zelf geruster onder voelt. Ik heb het toen niet gedaan.
Paar maanden erna waren er 2 gevallen van open TBC in het bedrijf waar ik werkte, dus we moesten allemaal voor een Mantoux. Eén collega bleek besmet te zijn, maar ze zijn alle 3 na een langdurige a.b. kuur genezen.
Ik bedoel hiermee te zeggen, we zijn zonder dat we dit beseffen, voortdurend "in gevaar". Als je in de tram in Rotterdam zit, bestaat de kans dat er een man naast je zit die je aanhoest met een multiresistente TBC bacterie. Die zijn er nogal veel in Rotterdam, vooral onder de daklozen.

We zijn voor het één bezorgd en het andere overkomt ons.
Gisteravond zag ik een deskundige van het RIVM die nu niet zo'n paniek uitstraalde vond ik. Mazelen is over het algemeen een ziekte die goed doorstaan wordt, als het kinderen betreft die geen onderliggende aandoening hebben. Een enkeling krijgt een complicatie, maar die is te behandelen. Slechts in zeer zeldzame gevallen overlijdt er iemand.

In de nieuwsbulletins moet steeds worden vermeld dat het hier de zgn. bible belt betreft. Ik vind dat nogal "gekleurd".
Je kunt toch ook de streek gewoon noemen waar de meeste gevallen voorkomen? Zoals rond Utrecht, of het eiland Walcheren, zoiets.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mara schreef:
parsifal schreef:
helma schreef:Het feit dat ik regelmatig gehoord/gemerkt heb dat kinderen ziek werden na inenten en er zelfs gevallen bekend zijn van overlijden na inenten is voor mij genoeg om uit te gaan van een stof die niet ongevaarlijk is.
Ik ben benieuwd naar de gevallen van ernstige ziekte of overlijden na vaccinatie.
Dit jongetje is er bekend door geworden :fi
http://www.degezondepatient.nl/de-dood- ... -2009.html

De arts van het c.b. zei altijd na de inentingen, hou ze de komende 48 uur wat scherper in het oog. Dus de baby lag dan een paar nachten in het wiegje naast mn bed.
Eén van onze kinderen is altijd gevaccineerd door de kinderarts, vanwege mogelijke complicaties.
Er gebeurde soms wel wat, zoals koorts en "rush", maar gelukkig geen ernstiger dingen.
Ik was heel blij en opgelucht als de serie achter de rug was.
Ik heb onze dochter zelf laten kiezen, toen de brief binnen kwam voor de prik tegen baarmoederhalskanker, zij heeft er voor gekozen om het niet te doen.
En staat nog steeds achter die keuze.
Toen ik rond de 20 was brak er een polio-epidemie uit, ik ben nergens tegen ingeënt, dus mijn ouders zeiden tegen mij: als je je alsnog wilt laten inenten, kun je dat doen als je je daar zelf geruster onder voelt. Ik heb het toen niet gedaan.
Paar maanden erna waren er 2 gevallen van open TBC in het bedrijf waar ik werkte, dus we moesten allemaal voor een Mantoux. Eén collega bleek besmet te zijn, maar ze zijn alle 3 na een langdurige a.b. kuur genezen.
Ik bedoel hiermee te zeggen, we zijn zonder dat we dit beseffen, voortdurend "in gevaar". Als je in de tram in Rotterdam zit, bestaat de kans dat er een man naast je zit die je aanhoest met een multiresistente TBC bacterie. Die zijn er nogal veel in Rotterdam, vooral onder de daklozen.

We zijn voor het één bezorgd en het andere overkomt ons.
Gisteravond zag ik een deskundige van het RIVM die nu niet zo'n paniek uitstraalde vond ik. Mazelen is over het algemeen een ziekte die goed doorstaan wordt, als het kinderen betreft die geen onderliggende aandoening hebben. Een enkeling krijgt een complicatie, maar die is te behandelen. Slechts in zeer zeldzame gevallen overlijdt er iemand.

In de nieuwsbulletins moet steeds worden vermeld dat het hier de zgn. bible belt betreft. Ik vind dat nogal "gekleurd".
Je kunt toch ook de streek gewoon noemen waar de meeste gevallen voorkomen? Zoals rond Utrecht, of het eiland Walcheren, zoiets.
En als je niet ziek wordt, kan je ook nog aangereden worden of een ander ongeluk krijgen. Ik bedoel, een mensenleven is zo kwetsbaar en broos.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
alexv

Bericht door alexv »

Parsival, als Helma gehoort heeft van ziekte en sterfgevallen moet je met je vraag daarop niet de indruk wekken dat dat voor jou nieuw is. Je hoeft alleen maar te kijken op de link waar Desiree de Vaers statistiek quoute.
Er zijn honderden doden te betreuren. En doe dat niet af met de dooddoener dat die even goed wel gestorven zouden zijn.
En bagateliseer het vacinatie bedrog niet. Mecks ( of hoe schtijf je dat) heeft de boel echt belaserd. En je kunt er vergif op innemen dat dat niet op zichzelf staat.

Ik heb het hier zelf meegemaakt dat in Norwich rode hond uitbrak op een school van de GG waar de meeste niet waren ingeent. Uitijndelijk kregen velen ingeenten in het dorp Het ook. Waarom zou ik me dan laten enten? Hoe goed helpt het dan?

Nogmaals weet jij of er ooit wel eens officieel onderzoek is gedaan naar de werking?
ejvl

Bericht door ejvl »

Dat komt bij mij een beetje over van mijn opa rookte en werd 97 dus waarom zou ik dan niet roken?
En vroegere vaccins zijn niet te vergelijken met de huidige vaccins, kijk maar eens naar het effect in 3e wereldlanden bv, ieder zijn of haar standpunt maar dat het effectief werkt is zeker
parsifal

Bericht door parsifal »

Vaccinatie brengt het immuunsysteem aan het werk. Dus er gebeurt wat met het lichaam en dit leidt regelmatig tot wat koorts en soms allergische reacties. Na wat verder lezen, las ik dat er soms ook sprake is van een epileptische aanval, maar aangezien ongevaccineerden niet minder last lijken te hebben dan gevaccineerden, gaat het hier waarschijnlijk om kinderen die de epileptische aanleg al hebben.

Het RIVM meldt 5 tot 10 gevallen per jaar van kinderen die overlijden in de weken/maand na de prik, waarbij geen duidelijke andere oorzaak aanwezig is. De vraag is of dit echt meer is dan wat je zou verwachten op grond van de kindersterfte zonder vaccinatie. (Het geval van Freek valt daar ook onder). Ja er kan sprake zijn van tunnelvisie (Als je ergens aan werkt dan zie je niet graag dat het kwalijk is), maar besef wel dat RIVM (en ook CDC en andere organisaties) de statistieken gewoon publiceren en ook deze volksgezondheidsorganisaties het waren die aan de bel trokken bij de relatie tussen griepvaccin en slaapziekte.

Ja, niet alle vaccins zijn even effectief: Mazelen vaccin is erg effectief (dat zie je nu in de Bilbebelt), voor bof en rode hond zijn er vaak meer gevaccineerden ziek dan niet-gevaccineerden, maar het percentage gevaccineerden dat de ziekte krijgt is veel kleiner. Pokken werd een stuk minder na vaccinatie campagnes (deze ziekte is zelf uitgeroeid) en de frequentie van andere kinderziektes is veel minder dan het was voor vaccinatie (denk aan polio, mazelen, bof en rode hond) alleen een blinde mist deze aanwijzingen. Verder onderzoek naar de cijfers is goed, maar in dit geval zijn eye-ball statistics zo overweldigend dat er weinig toe te voegen lijkt.

Dus ja ik geloof dat kinderen soms ziek worden van vaccinatie. Ik zou niet overdreven verbaasd zijn als nieuwe vaccins soms zelfs tot overlijden kunnen leiden van mensen (je kunt niet alles wegtesten). Het lijkt me echter niet waarschijnlijk dat vaccins die al tijden gebruikt worden gevaarlijk zijn. Daarvoor wordt genoeg gemonitord.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Desiree

Bericht door Desiree »

oke, maar hoe zit het dan met het afweersysteem van een mens. ik ben niet ingeënt, maar de dagen dat ik thuis moet blijven van mijn werk zijn minimaal. Alles heb ik zo'n beetje meegekregen, polio, mazelen de hele lijst, en toch ben ik blijkbaar steeds sterker eruit gekomen. Natuurlijk is het niet leuk je kind al die ziektes door te laten maken.. maar met een beetje goede gezondheid moet je die ziektes kunnen hebben. Daarna komt je kind er sterker uit..

Ik ben nu wel heel erg open, maar ik ben gewoon nog aan het nadenken erover. En dan vooral medisch. Daardoor heen verweven zit natuurlijk dat ik uiteindelijk God meer vertrouw dan wie ook en daarom aan Hem vraagt wat ik moet doen... daar kun je commentaar op hebben, maar zo 'gaat' het nu eenmaal bij mij.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

parsifal

Bericht door parsifal »

Desiree schreef:oke, maar hoe zit het dan met het afweersysteem van een mens. ik ben niet ingeënt, maar de dagen dat ik thuis moet blijven van mijn werk zijn minimaal. Alles heb ik zo'n beetje meegekregen, polio, mazelen de hele lijst, en toch ben ik blijkbaar steeds sterker eruit gekomen. Natuurlijk is het niet leuk je kind al die ziektes door te laten maken.. maar met een beetje goede gezondheid moet je die ziektes kunnen hebben. Daarna komt je kind er sterker uit..

Ik ben nu wel heel erg open, maar ik ben gewoon nog aan het nadenken erover. En dan vooral medisch. Daardoor heen verweven zit natuurlijk dat ik uiteindelijk God meer vertrouw dan wie ook en daarom aan Hem vraagt wat ik moet doen... daar kun je commentaar op hebben, maar zo 'gaat' het nu eenmaal bij mij.
Waarschijnlijk is het zo dat als je polio en mazelen doorkomt zonder gezondheidsproblemen je er sterker uitkomt. Maar zeker met polio zijn er veel mensen die er niet goed doorheenkomen, met mazelen, en rode hond ook, om over pokken (wat nu is uitgeroeid) maar te zwijgen.

En ja het is inderdaad wijs om God te vragen wat je moet doen.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Rijssen

Bericht door Rijssen »

alexv schreef:Parsival, als Helma gehoort heeft van ziekte en sterfgevallen moet je met je vraag daarop niet de indruk wekken dat dat voor jou nieuw is. Je hoeft alleen maar te kijken op de link waar Desiree de Vaers statistiek quoute.
Er zijn honderden doden te betreuren. En doe dat niet af met de dooddoener dat die even goed wel gestorven zouden zijn.
En bagateliseer het vacinatie bedrog niet. Mecks ( of hoe schtijf je dat) heeft de boel echt belaserd. En je kunt er vergif op innemen dat dat niet op zichzelf staat.

Ik heb het hier zelf meegemaakt dat in Norwich rode hond uitbrak op een school van de GG waar de meeste niet waren ingeent. Uitijndelijk kregen velen ingeenten in het dorp Het ook. Waarom zou ik me dan laten enten? Hoe goed helpt het dan?

Nogmaals weet jij of er ooit wel eens officieel onderzoek is gedaan naar de werking?

Komop Alex, als je nu voor of tegenstander van vaccineren bent, het staat onomstotelijk vast dat je als je bent ingeent veel minder kans op ziekte hebt dan niet ingeente mensen.
Dus ook minder kans op overlijden.
Je overschreeuwt je zelf met complot theorieën en discutabele cijfers.
Over dooddoeners gesproken!
refo

Bericht door refo »

Er is geen vaccinatiebedrog.
Er zijn niet 'honderden doden' te betreuren. Dat is laster. Althans, niet in 1 stad of dorp.
Wereldwijd sterven kinderen vlak na vaccinatie. Mogelijk honderden. Maar dat kun je statistisch gezien niet wijten aan de vaccinatie zelf. Wat wel te wijten is aan vaccinatie: het verdwijnen van gevaarlijke ziekte. Ik vraag me in gemoede af waarom sommige mensen dat niet willen.

Inderdaad krijgen kinderen soms toch nog rode hond. Echter in veel lichtere mate.

Maar je mag wel tegen inenten zijn. Natuurlijk wel. Maar ga het principiële niet bewijzen met medische gegevens.
alexv

Bericht door alexv »

Rijssen, over schreeuwen gesproken, wanneer zijn ciifers discutable? Kom nou eens met iets wat hout snijd. Heb je trouwens wel eens wat zelf uitgezocht of praat je iedereen maar na? en doe niet net of ik achterlijk ben. Geef nou eens antwoord op de vraag of je deze vaciens kan gebruiken als er materiaal in zit van geaborteerde babys, en kwik en aluminium? Zoek jij dat nou eens uit en geef dan eens een inhoudenlijke bijdrage.

Refo je spreekt jezelf tegen geen honderden doden en dan niet in iedere plaats. Ik refereer aan de Amerikaanse onderzoeken die je kunt lezen op de site van Desiree.
Er is geen vacinatie bedrog? Heb je dat you tube filmpje bekeken?

Lezen jullie wel de linken, en bovenal onderzoeken jullie wel zelf?

Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag of er wetenschappenlijk onderzoek naar de werking van al de vacciens zijn gedaan.
Homeopatie en alterntieve geneeswijzen worden daar altijd op afgerekend, hoe is dat nu met inenten?

.
parsifal

Bericht door parsifal »

Zoals ik al aangaf, en Refo ook, De VAERS cijfers gaan over wat gebeurt na vaccinatie niet over de gevolgen van vaccinatie. (Als je een middel hebt gevonden waarbij mensen niet overlijden in de twee maanden na toedienen, dan moet je dat gaan toedienen in de ziekenhuizen).

De cijfers van de VAERS zijn ook van een andere orde dan de cijfers die op de websites die jij verder aanhaalt worden genoemd. En ja kijk eens rond op Google scholar over vaccine evaluations. Er wordt behoorlijk onderzoek gedaan naar vaccins. Maar zoals ik al zei, alleen een blinde mist dat mazelen vaccins effectief zijn. Kijk wie nu mazelen krijgen? Rode hode en bof hetzelfde (al krijgen daar gevaccineerden de ziekte soms ook, maar het percentage van de niet gevaccineerden dat de ziekte krijgt is veel hoger).
alexv schreef:Rijssen, over schreeuwen gesproken, wanneer zijn ciifers discutable? Kom nou eens met iets wat hout snijd. Heb je trouwens wel eens wat zelf uitgezocht of praat je iedereen maar na? en doe niet net of ik achterlijk ben. Geef nou eens antwoord op de vraag of je deze vaciens kan gebruiken als er materiaal in zit van geaborteerde babys, en kwik en aluminium? Zoek jij dat nou eens uit en geef dan eens een inhoudenlijke bijdrage.

Refo je spreekt jezelf tegen geen honderden doden en dan niet in iedere plaats. Ik refereer aan de Amerikaanse onderzoeken die je kunt lezen op de site van Desiree.

Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag of er wetenschappenlijk onderzoek naar de werking van al de vacciens zijn gedaan.
Homeopatie en alterntieve geneeswijzen worden daar altijd op afgerekend, hoe is dat nu met inenten?

.
Rijssen

Bericht door Rijssen »

alexv schreef:Rijssen, over schreeuwen gesproken, wanneer zijn ciifers discutable? Kom nou eens met iets wat hout snijd. Heb je trouwens wel eens wat zelf uitgezocht of praat je iedereen maar na? en doe niet net of ik achterlijk ben. Geef nou eens antwoord op de vraag of je deze vaciens kan gebruiken als er materiaal in zit van geaborteerde babys, en kwik en aluminium? Zoek jij dat nou eens uit en geef dan eens een inhoudenlijke bijdrage.

.
Met zoveel spelfouten in één bericht, kan ik je bijna niet serieus nemen. :bobo
refo

Bericht door refo »

.
Man, man.

Je spreekt van honderden doden na vaccinatie. De onzin is dat dat aan die vaccinatie gerelateerd wordt. Dat is een lasterlijk verband. Er worden miljoenen en miljoenen kinderen gevaccineerd.
Stel nu eens dat 'wetenschappelijk aangetoond' wordt dat er kinderen ziek worden op de avond van de dag dat ze gedoopt zijn en dat de ziekte dodelijk blijkt. Dat zal namelijk in een paar honderd gevallen op vele miljoenen ook wel voorkomen. Dat bedoel ik met 'statistisch'. Leg geen verbanden die er niet zijn.

De vraag naar wetenschappelijk onderzoek is hopelijk niet echt serieus? Sommige ziekten zijn nagenoeg verdwenen en andere komen af en toe nog voor onder een niet-gevaccineerde groep.
Tenzij we daarover misleid worden lijkt me dat afdoende bewijs. Maar pokken komen in NL volgens mij niet meer voor, want dat zou zichtbaar zijn.
alexv

Bericht door alexv »

Refo, sorry dat je zo moe van me wordt. Ik ben gewoon een felle tegenstander van inenten. Maar we dwalen een beetje af want nu spreken we over het niet geloven dat ineneten werkt. Ik heb alleen de vraag gesteld waarom mensen die ingeent zijn toch ziek worden.

Mijn reacties zijn voornamenlijk gebaseerd op het feit dat inenten een hele berg gevaarlijke stoffen in je lichaam brengt die zeker negatieve gevolgen hebben/krijgen. Er zit in de entstof kwik, aluminium, foudaal materiaal en dood materiaal. Dat is mijn grootste bezwaar dat er vergif in de personen gespoten wordt.
Er is in de discussie gezegt dat het verband tussen inenten en autisme nooit is aangetoond. Maar ik heb hier een link dat in de USA er rechtzaken zijn geweest waarbij de staat schadevergoeding heeft uitgekeerd. http://www.prnewswire.com/news-releases ... 70673.html

En let op: de staat betaald want deze farma firma's hebben het wel voor elkaar dat ze NOOIT aansprakelijk kunnen worden gesteld. Waarom zou dat nu zijn????? Het zelfde geld voor Monsanto maar dat is een andere discussie.

Ik weet wel dat de meesten wel weer een of ander geleerd antwoord hebben maar dit telt voor mij. In dat you tube filmpje kun je zien dat er wel degenlijk werkingen geclaimd worden zonder dat het werkt. En dat is bedrog en staat niet op zich. ook de claim dat er uitgebreid getest wordt is nog maar de vraag, als er weer een "nieuwe" ziekte uitbreekt is 3 dagen later de vaccien er al.

Ik vind het best wat jij doet maar mij niet gezien. En dat mensen mij daarom een stupid vinden zal mij een zorg zijn. Maar het is niet zo simpel als men voorsteld. Wat ik niet begrijp dat in een van m'n eerste linken waarin een huisarts de strijd aanbind tegen inenten deze man gewoon weggezet wordt alsof hij onzin spreekt. Daarom ik sta niet maar wat te zwammen er zijn meer mensen met veel meer verstand die er ook tegen zijn.

En Rijssen lees maar niet meer mee, ik blijf toch schrijf fouten maken.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik weet nog dat een van mijn kinderen de mazelen had , het was een moeilijke periode voor ons, mijn man had een ongeluk gehad , dat koste hem 2 jaar voor hij weer voluit lopen kon. Onze jongste was net 3 maand. Mijn buurvrouw was een schat, net getrouwd en hielp in alles!! Toen zij haar erste kreeg zei ze : Margriet mijn kinderen worden ingeent tegen alles, ik zag jouw dochter met mazelen en dat wil ik niet voor mijn kind! Ik snapte dat, want ik ben nog steeds blij dat ze leeft en niets heeft overgehouden. Het was schijnbaar een heftig mazelen jaar en er zijn aneren in de familie die chronische aandoeningen hebben overgehouden. Wil je Amerikaanse onderzoeken ed lezen, ga naar de Mayo clinc !
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plaats reactie