Nou, nou.... zo kan het wel weer......-DIA- schreef:Nee joh, die slang heeft mij verleid.... Zullen we eens een keer wijs worden?sirdanilot schreef:Het begon wel met jouw opmerking omdat je iets vroeg over kerkverbanden. Terwijl er a) genoeg informatie over stond in de eerste post (namelijk dat ds. Alblas van de Protestantse Gemeente in Leiden-Binnenstad voorging) b) dit mij en anderen niet bijster relevant leek, een cantatedienst is een cantatedienst. Maar dat de boel vervolgens uit de hand liep is natuurlijk niet jouw schuld.-DIA- schreef:Ik stelde alleen maar de vraag wie in deze diensten voorging.sirdanilot schreef:Ik vind het bewonderenswaardig hoe een draad die simpelweg een reeks cantatediensten aankondigt kan uitgroeien tot een discussie over welke kerken in een bepaald hokje passen die tot een persoonlijke aanval verwordt.
Van cantatediensten had ik verder nog nooit gehoord.
En dan volgt op reacte weer een reactie.
Hoe een topic verloopt heb je niet in de hand.
Daar weet ik alles van.... Kijk maar eens bij vele van door
mij begonnen topics bij "Bezinning"
Ik denk het echt niet. We zijn gevallen mensen, en kunnen niet anders dan
slijk en modder opwerpen. Tenzij....
Cantatediensten Leiden
-
Re: Cantatediensten Leiden
we gehoorzamen en ons verzetten tegen de werkingen des vleses, ons oude leven kruisigen en onze zonden laten afwassen en ons bekleden met Christus.-DIA- schreef:Nee joh, die slang heeft mij verleid.... Zullen we eens een keer wijs worden?sirdanilot schreef:Het begon wel met jouw opmerking omdat je iets vroeg over kerkverbanden. Terwijl er a) genoeg informatie over stond in de eerste post (namelijk dat ds. Alblas van de Protestantse Gemeente in Leiden-Binnenstad voorging) b) dit mij en anderen niet bijster relevant leek, een cantatedienst is een cantatedienst. Maar dat de boel vervolgens uit de hand liep is natuurlijk niet jouw schuld.-DIA- schreef:Ik stelde alleen maar de vraag wie in deze diensten voorging.sirdanilot schreef:Ik vind het bewonderenswaardig hoe een draad die simpelweg een reeks cantatediensten aankondigt kan uitgroeien tot een discussie over welke kerken in een bepaald hokje passen die tot een persoonlijke aanval verwordt.
Van cantatediensten had ik verder nog nooit gehoord.
En dan volgt op reacte weer een reactie.
Hoe een topic verloopt heb je niet in de hand.
Daar weet ik alles van.... Kijk maar eens bij vele van door
mij begonnen topics bij "Bezinning"
Ik denk het echt niet. We zijn gevallen mensen, en kunnen niet anders dan
slijk en modder opwerpen. Tenzij....
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Nee nee, heb mijn berichtjes nu nog nooit begrepen? Ik bedoel het als BIJZAKEN oftewel UITERLIJKE kenmerken die op zich niets zeggen.vlinder schreef:Ik denk omdat je die extra belangrijk vind. Hoofdletter gebruik duidt op extra nadruk.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«