JolandaOudshoorn schreef:Nou, inderdaad, ik maak nog steeds dankbaar gebruik van mijn winterleggings.Mara schreef:Het is meer langeonderbroeken en camisooltjes weercaprice schreef:'t Wil anders nog niet zo hard meer 25 graden worden.refo schreef:Overhemden met korte mouw uit de mottenballen gehaald.
Strop thuis gelaten. (Die uitspatting veroorloof ik me boven de 25gr. Dit jaar misschien de hele zomer.
wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
Re: wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
- MarthaMartha
idd... het is nu tijd voor de zomerleggings....Mister schreef:JolandaOudshoorn schreef:Nou, inderdaad, ik maak nog steeds dankbaar gebruik van mijn winterleggings.Mara schreef: Het is meer langeonderbroeken en camisooltjes weer
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:idd... het is nu tijd voor de zomerleggings....Mister schreef:JolandaOudshoorn schreef:Nou, inderdaad, ik maak nog steeds dankbaar gebruik van mijn winterleggings.Mara schreef: Het is meer langeonderbroeken en camisooltjes weer
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nou zo warm is het bij ons in Belsj nog niet echt...Daarom draag ik nog steeds nette lange broek en trui... 
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
Jammer, want we hopen morgenvroeg te vertrekken voor een korte vakantie naar Belsj...irmo schreef:Nou zo warm is het bij ons in Belsj nog niet echt...Daarom draag ik nog steeds nette lange broek en trui...
Froidchapelle om precies te zijn.
Of rekenen we Wallonië beter maar niet meer bij Belsj...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nou, ik woon fijn in Vlaanderen...en laten we dat vooral zo houden...Geen gemekker en geen taalstrijd-DIA- schreef:Jammer, want we hopen morgenvroeg te vertrekken voor een korte vakantie naar Belsj...irmo schreef:Nou zo warm is het bij ons in Belsj nog niet echt...Daarom draag ik nog steeds nette lange broek en trui...
Of rekenen we Wallonië beter maar niet meer bij Belsj...
En om het dan helemaal logsich te houden zou Vlaanderen zich bij Nederland moeten aansluiten... Misschien een beetje een Groot-Nederland-gedachte, uitgenomen de Frans en Duitssprekende gemeenschappen...irmo schreef:Nou, ik woon fijn in Vlaanderen...en laten we dat vooral zo houden...Geen gemekker en geen taalstrijd-DIA- schreef:Jammer, want we hopen morgenvroeg te vertrekken voor een korte vakantie naar Belsj...irmo schreef:Nou zo warm is het bij ons in Belsj nog niet echt...Daarom draag ik nog steeds nette lange broek en trui...
Of rekenen we Wallonië beter maar niet meer bij Belsj.... En wat mij betreft is Wallonie geen Belsj, maar Frans.....
(inclusief dus het Groothertogdom en Frans Vlaanderen)
Asjeblieft niet zeg....-DIA- schreef:En om het dan helemaal logsich te houden zou Vlaanderen zich bij Nederland moeten aansluiten... Misschien een beetje een Groot-Nederland-gedachte, uitgenomen de Frans en Duitssprekende gemeenschappen...irmo schreef:Nou, ik woon fijn in Vlaanderen...en laten we dat vooral zo houden...Geen gemekker en geen taalstrijd-DIA- schreef:Jammer, want we hopen morgenvroeg te vertrekken voor een korte vakantie naar Belsj...irmo schreef:Nou zo warm is het bij ons in Belsj nog niet echt...Daarom draag ik nog steeds nette lange broek en trui...
Of rekenen we Wallonië beter maar niet meer bij Belsj.... En wat mij betreft is Wallonie geen Belsj, maar Frans.....
- J.C. Philpot
Helemaal mee eens. Laat het Oranje-Blanje-Bleu weer wapperen van Den Helder tot Duinkerken, eventueel ook weer in Paramaribo en Batavia stad.-DIA- schreef:En om het dan helemaal logsich te houden zou Vlaanderen zich bij Nederland moeten aansluiten... Misschien een beetje een Groot-Nederland-gedachte, uitgenomen de Frans en Duitssprekende gemeenschappen...
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Of we er beter van zouden worden is zeer de vraag...J.C. Philpot schreef:Helemaal mee eens. Laat het Oranje-Blanje-Bleu weer wapperen van Den Helder tot Duinkerken, eventueel ook weer in Paramaribo en Batavia stad.-DIA- schreef:En om het dan helemaal logsich te houden zou Vlaanderen zich bij Nederland moeten aansluiten... Misschien een beetje een Groot-Nederland-gedachte, uitgenomen de Frans en Duitssprekende gemeenschappen...
Maar het lijkt me wel logischer als de staatsgrans en de taalgrens samen zouden lopen.
Dochter loopt stage in een groot kantoorgebouw, met klimaatbeheersing.
Maar dat ging gisteren nogal mis, ze heeft de hele dag zitten bibberen in haar katoenen jurkje.
De airco - helaas niet per kamer te regelen - stond veel te koud.
Vanmorgen heeft ze een vestje in haar tas gestopt.
Maar dat ging gisteren nogal mis, ze heeft de hele dag zitten bibberen in haar katoenen jurkje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat een kou-kleum!Mara schreef:Dochter loopt stage in een groot kantoorgebouw, met klimaatbeheersing.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Pimpelmees
Bij ons op werk denken de vrouwen vaak dat de klimaatinstallatie in de zomer "ineens" heel koud staat. Maar dat is niet zo. De vrouwen kleden zich in de zomer heel luchtig op de buitentemperatuur maar ze kunnen zich beter richten op de binnentemperatuur van werk (die gewoon gelijk blijft gedurende het jaar).
Het is wel zo handig als de klimaatinstallatie zich aanpast aan de buitentemperatuur. Als het buiten 30 graden is, voelt een gebouw van 26 graden lekker koel aan, mits de luchtvochtigheid niet te hoog is. Is het er echter, net als anders, 21 graden, dan krijg je inderdaad problemen met luchtig geklede vrouwen (en mannen).
- Niet meer zo actief -
Gewoon luxeproblemen 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!