muis
Mmm, niet veel deskundigen hier op dit gebied? Of zit zo'n muis ook in de categorie "overdreven luxe" en dus verkeerde geldbesteding?
Nou ja, het is dit muisje geworden.
Sorry, ik had de posting over het hoofd gezien. Maar je hebt een goede keus gedaan, ik werk zowel thuis als op het werk al een hele tijd met die muis en met volle tevredenheid
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ik voorspel [en heb er reeds patent op aangevraagd] dat die touchpad misschien wel geen muis arm opleverd maar zeker wel een overwerkte wijsvinger [benaming touchvingerpad] Was deze bij mij al druk met het wijzen naar een ander nu is zijn functie nog uitgebreider geworden.Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Er zijn ook laptops met een touchpad. Wie heeft daar ervaring mee?
Kun je nooit een muisarm van krijgen.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Pfff, was nog een heel gedoe die muis te installeren. De zachte waren van Logitech stuurden het touchpad in de war ;-( . Nou ja, met wat nieuwe software downloaden enzo gaat het wel werken . . .
Bij touchpad gebruiken zijn de instellingen wel kritisch: snelheid, versnelling, dubbelkliksnelheid, enz. In de auto of de trein vind ik het toch wel handig . . .
[edit]
smiley aangepast; met een : wordt het vanzelf een bewegende, daarom een ;
weg met die bewegende smiley's! ja,ja, ik heb m'n principes op dit punt!
[/edit]
[Aangepast op 21/7/03 door limosa]
Bij touchpad gebruiken zijn de instellingen wel kritisch: snelheid, versnelling, dubbelkliksnelheid, enz. In de auto of de trein vind ik het toch wel handig . . .
[edit]
smiley aangepast; met een : wordt het vanzelf een bewegende, daarom een ;
weg met die bewegende smiley's! ja,ja, ik heb m'n principes op dit punt!
[/edit]
[Aangepast op 21/7/03 door limosa]
goeie keus!!!!Oorspronkelijk gepost door limosa
Mmm, niet veel deskundigen hier op dit gebied? Of zit zo'n muis ook in de categorie "overdreven luxe" en dus verkeerde geldbesteding?
Juist, het is het repetitief spiertjesgebruik dat tot klachten leidt. Dus altijd muizen of touchpadden is niet goed, afwisselen wel. Te lang achtereen forummen is niet goed, afwisselen met bijv. afwassen wel (je kan ook een afwasarm krijgen, dan moet je afwisselen met omsionswil). Te veel van het goede op een dag is nooit goed, van alles wat is beter, dus muizen afwisselen met wat anders.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat nogal wat mensen een muisarm een psychologisch probleem achten : het zijn die mensen die doorduwen en overdrijven en star blijven muizen of touchpadden of joystikken of sms-en die problemen krijgen : overdaad schaadt.
ps ik heb nog nooit met overdaad gebeden : zou het schaden ?
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat nogal wat mensen een muisarm een psychologisch probleem achten : het zijn die mensen die doorduwen en overdrijven en star blijven muizen of touchpadden of joystikken of sms-en die problemen krijgen : overdaad schaadt.
ps ik heb nog nooit met overdaad gebeden : zou het schaden ?
Ik had je vraag ook niet gelezen. Ik geef regelmatig presentaties met beamer n laptop. Daarvoor gebruik ik ook de draadloze muis van Logitech. Met bal. En dat werkt goed. Je moet alleen niet te ver bij de ontvanger vandaan lopen.Oorspronkelijk gepost door limosa
Ik wil presentaties geven met een laptop en een beamer (die heb ik allebei in huis/zaak). Nu lijkt mij handig om daar een draadloze muis bij te hebben.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me een lekker muisje aanraden?
De volgende zal een optische worden. Thuis heb ik nu ook een optische, omdat die balversie steeds stroever begon te worden. Ondanks herhaaldelijk de asjes schoonmaken. Dat helpt op een gegeven moment ook niet meer.
Ook vind ik dat de batterijen vaak vervangen moeten worden. Ik houd niet bij hoe vaak, maar ik heb ze in een jaar tijd al een paar keer moeten vervangen.