Filters op het web?
In ieder geval blij dat wpv mijn voorbeeld begrijpt. Wat moet ik er aan toevoegen. Het is onzin om te zeggen: Als ik het bewust wil dan kom ik er toch wel. Als jij iets bewust wil, dan kan je het altijd doen. Wil jij bepaalde plaatjes zien en heb je geen internet of een filter, dan stap je gewoon naar een winkel. Ik bedoel maar. Als je echt wilt, helpt geen enkele bescherming.
Dat is wel in te stellen maar ook dat is als je het echt wil makkelijk te omzeilen. Vooral als je een beetje handig bent met de computer en hacken. Al zou dat eigenlijk niet horen. Filternet en RDnet en dat soort providers zijn niet genoeg afgesloten om dat soort dingen tegen te houden. Zoals ik al zei: Het is makkelijk te omzeilen.
HDD
HDD
Ligt geloof ik een beetje aan het soort abonement dat je met RDNet neemt, maar dat is gesloten genoeg. Want daar kan je alleen gescreende sites zien. Dat geeft inderdaad weinig problemen. Fitlernet en dergelijke alternatieven zijn inderdaad te omzeilen.
Sociale controle heb je zeker wel, maar in een stad waar ze jou niet kennen is dat probleem niet zo groot.
Sociale controle heb je zeker wel, maar in een stad waar ze jou niet kennen is dat probleem niet zo groot.