Windows XP

secret boy

Bericht door secret boy »

Maar nog ff een vraag van mij aan de XP-gebruikers: Is het nu werkelijk sneller geworden?????? :$
donor

Bericht door donor »

"Is win XP nu sneller geworden ? "

XP sneller ten opzichte van Win 98 of Win2000?
Alleen in het opstarten of met draaien van zware applicaties ??
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door secret boy
Maar nog ff een vraag van mij aan de XP-gebruikers: Is het nu werkelijk sneller geworden?????? :$
Uhmmmmm,

verzeker je wel van voldoende geheugen. Ik zit zelf al regelmatig boven de 256 MB geheugen gebruik!! Vandaar dus 384 MB in mn PC
Billy

Bericht door Billy »

maar 'k vind het nog niet alles hoor!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
secret boy

Bericht door secret boy »

Origineel geplaatst door donor
"Is win XP nu sneller geworden ? "

XP sneller ten opzichte van Win 98 of Win2000?
Alleen in het opstarten of met draaien van zware applicaties ??
Allebei........:-
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Is hier op het forum misschien iemand die ook Windows XP heeft en ook problemen heeft met de roze en gele mapjes???
Ik had het aan Admin gevraagd, die zei dat ik cookies moest verwijderen. Hoe doe ik dat bij Wondows XP?
Ik ben gaan zoeken naar de map met cookies maar die kon ik niet openen.
Toen zag ik boven in mn balk een knop staan met geschiedenis. Dat maar geprobeerd. De cookies van Om Sions Wil verwijderd, maar de roze mapjes doen het nog steeds niet!!!
Graag simpele uitleg want ik heb niet zo'n computerknobbel!!!:!:#
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ha,Pingpongbal..

Het ligt niet aan je windows, maar aan het forum.. Zoals je bij de medelingen hebt kunnen lezen zijn er wat problemen met het forum..

Het mapje blijft bij een nieuwe reactie heel even rood maar is ook zo weer geel en dat hoort niet.. Dus zo heel af en toe zie jij denk ik een rood mapje terwijl er wel meerdere nieuwe reacties zijn geplaatst in andere rubrieken/topic's.. Dus het ligt niet aan jou Pc..

Matthijs
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Bedankt!

Ze doen het weer helemaal! Erg handig als je niet zoveel tijd hebt en ff wil kijken waar je nog niet van op de hoogte bent...
Plaats reactie