Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)

je bent leuk Gijs.
Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)
En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)![]()
je bent leuk Gijs.
je hebt vast ook leuke smalle.....-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)![]()
je bent leuk Gijs.
Misschien mag je het boek lenen van Gijs83 om het te lezen als hij het uit heeft ......-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)![]()
je bent leuk Gijs.
Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)![]()
je bent leuk Gijs.
Pfffffffffff....... *zucht van verlichting*helma schreef:Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)![]()
je bent leuk Gijs.![]()
Maar humor heb jij ook!
-DIA- schreef:Pfffffffffff....... *zucht van verlichting*helma schreef:Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:![]()
je bent leuk Gijs.![]()
Maar humor heb jij ook!
Als we Gijs toch niet hadden!!!helma schreef:-DIA- schreef:Pfffffffffff....... *zucht van verlichting*helma schreef:Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:
En ikke niet dan?![]()
Maar humor heb jij ook!
zie je wel!
Smaken verschillen, laten we 't daar maar op houdenSecorDabar schreef: De luisterboeken op deze website zijn door vrijwilligers met een aangename leesstem, dan ook fijn om naar te luisteren. ( kan even geen ander woord verzinnen)
De Redelijke Godsdienst heb je vast nog niet uit...caprice schreef:- Ds. L.G.C. Ledeboer, zijn leven en kerkstrijd - Jan van Brakel (alweer uit)
- De Redelijke Godsdienst - Ds. Wilhelmus a Brakel
Hoofdstuk 1 wel...dennis schreef:De Redelijke Godsdienst heb je vast nog niet uit...caprice schreef:- Ds. L.G.C. Ledeboer, zijn leven en kerkstrijd - Jan van Brakel (alweer uit)
- De Redelijke Godsdienst - Ds. Wilhelmus a Brakel
Lijkt mij idd een leerzaam boek, ik kende het niet maar ga het zeker lezen als jij het uit hebthelma schreef:Fruytier; Groot voorrecht; de zegen van een christelijke opvoeding.
Erg leerzaam.
http://www.izb-ark.nl/producten/boeken/ ... 651359.htm