Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)

je bent leuk Gijs.
Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)

En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)
je bent leuk Gijs.

je hebt vast ook leuke smalle.....-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)
je bent leuk Gijs.

Misschien mag je het boek lenen van Gijs83 om het te lezen als hij het uit heeft ......-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)
je bent leuk Gijs.

Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)
je bent leuk Gijs.

Pfffffffffff....... *zucht van verlichting*helma schreef:Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:Gijs83 schreef:-Hoe spreekt God tot mij? van Ds.A.A.Egas(ook ik ben breder dan alleen de GG...)
je bent leuk Gijs.
Maar humor heb jij ook!

-DIA- schreef:Pfffffffffff....... *zucht van verlichting*helma schreef:Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:En ikke niet dan?helma schreef:
je bent leuk Gijs.
Maar humor heb jij ook!
 zie je wel!
 zie je wel!Als we Gijs toch niet hadden!!!helma schreef:-DIA- schreef:Pfffffffffff....... *zucht van verlichting*helma schreef:Ik waardeer jou ook Dia; maar het woord leuk past iets beter bij Gijs-DIA- schreef:
En ikke niet dan?
Maar humor heb jij ook!
zie je wel!

)
 )Smaken verschillen, laten we 't daar maar op houdenSecorDabar schreef: De luisterboeken op deze website zijn door vrijwilligers met een aangename leesstem, dan ook fijn om naar te luisteren. ( kan even geen ander woord verzinnen)

De Redelijke Godsdienst heb je vast nog niet uit...caprice schreef:- Ds. L.G.C. Ledeboer, zijn leven en kerkstrijd - Jan van Brakel (alweer uit)
- De Redelijke Godsdienst - Ds. Wilhelmus a Brakel
Hoofdstuk 1 wel...dennis schreef:De Redelijke Godsdienst heb je vast nog niet uit...caprice schreef:- Ds. L.G.C. Ledeboer, zijn leven en kerkstrijd - Jan van Brakel (alweer uit)
- De Redelijke Godsdienst - Ds. Wilhelmus a Brakel

Lijkt mij idd een leerzaam boek, ik kende het niet maar ga het zeker lezen als jij het uit hebthelma schreef:Fruytier; Groot voorrecht; de zegen van een christelijke opvoeding.
Erg leerzaam.
http://www.izb-ark.nl/producten/boeken/ ... 651359.htm