UNIEK CONCERT “DE GOUWESTEM” & “RIJSSENS MANNENKOOR” MET

memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Baco
Volgens mij ging dit topic niet over Jan Vayne, en wat je er van vind, maar over het concert van verschillende koren met Jan Vayne..................................!
Zijn er nog liefhebbers voor kaarten, van dit prachtige concert?????????????????:,
Foei Baco, een concert aanprijzen, terwijl je weet dat velen het hier onverantwoord vinden, als Jan Vayne eraan meewerkt...
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Een week later in dezelfde kerk (zaterdag 1 oktober, 17.00 uur) Evensong door het Roder Jongenskoor o.l.v. Bouwe R. Dijkstra met Euwe de Jong, orgel. Toegang gratis, collecte aan de uitgang.

Keuze is niet moeilijk, lijkt me :,

Die collectie kennen we wel. Stiekem er langs lopen met je ogen naar beneden. Als je er op let weet je niet wat je ziet. Wel een hele avond in de kerk zitten en niets betalen.
en dan stap je in je +25k-bolide :sne
Baco

Bericht door Baco »

Oorspronkelijk gepost door memento
Volgens mij ging dit topic niet over Jan Vayne, en wat je er van vind, maar over het concert van verschillende koren met Jan Vayne..................................!
Zijn er nog liefhebbers voor kaarten, van dit prachtige concert?????????????????:,
Foei Baco, een concert aanprijzen, terwijl je weet dat velen het hier onverantwoord vinden, als Jan Vayne eraan meewerkt...

Dat is jouw mening Memento!!
Ik prijs de kaarten aan omdat er vast wel mensen zijn die er wel gebruik van maken.
Laat iedereen in zijn/haar waarde, er zijn ook liefhebbers van jan Vayne!!!
En net wat ik al zei: Dit topic gaat toch niet over Jan Vayne???
Kan ik daar beter een nieuwe topic over openen!
:ha
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Een week later in dezelfde kerk (zaterdag 1 oktober, 17.00 uur) Evensong door het Roder Jongenskoor o.l.v. Bouwe R. Dijkstra met Euwe de Jong, orgel. Toegang gratis, collecte aan de uitgang.

Die collectie kennen we wel. Stiekem er langs lopen met je ogen naar beneden. Als je er op let weet je niet wat je ziet. Wel een hele avond in de kerk zitten en niets betalen.
Niet afdwalen Misc ;)
Houd het maar bij de aanbeveling om zaterdag 1 oktober naar de Evensong in de Bovenkerk te gaan. Stijlvolle engelse kerkmuziek. Echt een aanrader!
~~Soli Deo Gloria~~
WSO

Bericht door WSO »

Dit topic gaat zeer zeker wel over Jan Vayne. Kijk maar naar de titel.
Blijkbaar zijn alle andere uitvoerenden incl de heer Mans niet van belang.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door WSO
1 rotte appel in de taart verpest de hele appeltaart...

[Aangepast op 16/9/2005 door memento]
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door WSO
1 rotte appel in de taart verpest de hele appeltaart...

[Aangepast op 16/9/2005 door memento]
dat blijkt maar weer he.

Jammer hoor......:i

Maar ik zal er zijn....:D:D en ik neem mijn geliefde ouders mee. :cool:
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus

Nee +35k-bolide. Wat heeft dat er mee te maken dan.
Democritus

Bericht door Democritus »

Hetgeen mij nu op valt in dit topic is dat er niet inhoudelijk op de kritische kanttekeningen wordt gereageerd.

Ik heb geen enkele goede reden gehoort waarom, de mensen die naar het concert gaan, Jan Vayne kunnen verenien met geestelijke liederen. Dit vooral gelet op de achtergrond van Jan Vayne.

De enige reactie die je leest is: En toch ga ik er heen. Dat laat nu niet echt een vorm van zelfreflectie zien. Of je leest opmerkigen over kortzichtigheid (splinter/ balk) etc.

Anders stel ik voor om met z'n alleen naar dancefeest te gaan waar Jan Vayne ook aan meewerkt. Immers Jan VAyne speelt ook geestelijke liederen dan kan zo'n dancefeest ook wel.
Baco

Bericht door Baco »

Oorspronkelijk gepost door Democritus
Hetgeen mij nu op valt in dit topic is dat er niet inhoudelijk op de kritische kanttekeningen wordt gereageerd.

Ik heb geen enkele goede reden gehoort waarom, de mensen die naar het concert gaan, Jan Vayne kunnen verenien met geestelijke liederen. Dit vooral gelet op de achtergrond van Jan Vayne.

De enige reactie die je leest is: En toch ga ik er heen. Dat laat nu niet echt een vorm van zelfreflectie zien. Of je leest opmerkigen over kortzichtigheid (splinter/ balk) etc.

Anders stel ik voor om met z'n alleen naar dancefeest te gaan waar Jan Vayne ook aan meewerkt. Immers Jan VAyne speelt ook geestelijke liederen dan kan zo'n dancefeest ook wel.
Ik voel mij niet verplicht om uit te leggen waarom ik WEL maar het concert ga, ondanks alle kritiek( dit doe ik dus ook niet)
De grootste reden waarom ik ga is om naar het RMK te luisteren, zie hier geen kwaad in!
Het is ook een heerlijk avondje uit, moet kunnen.
Lassie

Bericht door Lassie »

Zullen we anders een andere topic openen voor een discussie hierover???
Baco

Bericht door Baco »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
Goed plan.
Ik zal goed opletten of ik je zie de 24e!;)
Democritus

Bericht door Democritus »

Ik voel mij niet verplicht om uit te leggen waarom ik WEL maar het concert ga, ondanks alle kritiek( dit doe ik dus ook niet)
De grootste reden waarom ik ga is om naar het RMK te luisteren, zie hier geen kwaad in!
Het is ook een heerlijk avondje uit, moet kunnen.
Het is je goed recht om het niet aan mij uit te leggen. Het zoals ik al in mijn eerste posting schreef een zaak tussen degenen die gaat en zijn geweten. Op het moment dat jouw geweten je vrijlaat dan ben ik de laatste om te zeggen dat je niet moet gaan.

Als ik alle feiten op een rij zet dan kom ik tot de conclusie daar kan ik niet heen. Ik ben dan wel benieuwd naar de redenen van andere die tot een andere conclusie komen. Ik kan daar altijd nog wat van leren.

Ik zie toch altijd als leefregel: het is dat gij eet, drinkt, slaapt doet het al ter ere van God. Als dat zo, dan is het ter ere van God en dan moet je je niet laten tegenhouden door een ander.

Maar daarnaast geldt voor iedere Christen dat hij/ zij bereid moet zijn om van geloof en daarmee onlosmakelijk verbonden zijn levenswandel verantwoording af te leggen. Dit in eerste plaats naar God maar ook naar alle andere mensen. Want indien jouw leven in overeenstemming met de Bijbel en Gods geboden is dan zal hetgeen probleem zijn om verantwoording af te leggen. Indien iemand op Bijbelse gronden verantwoording kan afleggen, ook al kan ik persoonlijk het er misschien niet mee eens zijn, dan nag een ander niet meer oordelen.

Overigens verantwoording afleggen is wat anders dan iemand de maat nemen.
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
Goed plan.
Ik zal goed opletten of ik je zie de 24e!;)
vraag maar aan tukker, die kent mij wel.
ben nogal opvallerig.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik zag advertentie staan. Pffff Jan Vayne met zijn lang haren!!!!
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Plaats reactie