UNIEK CONCERT “DE GOUWESTEM” & “RIJSSENS MANNENKOOR” MET
UNIEK CONCERT “DE GOUWESTEM” & “RIJSSENS MANNENKOOR” MET
Concert 24 september Bovenkerk te Kampen
Zaterdagavond 24 september 19.30 uur is er in de prachtige Bovenkerk te Kampen een bijzonder concert met wereldberoemde composities en melodieën. Uniek is de samenwerking tussen het 140 man tellende Chr. Waddinxveens Mannenkoor “De Gouwestem” o.l.v. Martin Mans en het 120 man tellende “Rijssens Mannenkoor” o.l.v. Pieter Jan Leusink. Beide bekende mannenkoren en de begeleiding door de uiterst succesvolle pianist Jan Vayne staan garant voor een uniek concert.
Kaarten zijn verkrijgbaar bij:
VVV te Kampen
VVV te Zwolle
Plantage boekhandel Bos Kampen
Boekhandel De Pelgrim IJsselmuiden
Ook te bestellen via de website of via mij.
Zaterdagavond 24 september 19.30 uur is er in de prachtige Bovenkerk te Kampen een bijzonder concert met wereldberoemde composities en melodieën. Uniek is de samenwerking tussen het 140 man tellende Chr. Waddinxveens Mannenkoor “De Gouwestem” o.l.v. Martin Mans en het 120 man tellende “Rijssens Mannenkoor” o.l.v. Pieter Jan Leusink. Beide bekende mannenkoren en de begeleiding door de uiterst succesvolle pianist Jan Vayne staan garant voor een uniek concert.
Kaarten zijn verkrijgbaar bij:
VVV te Kampen
VVV te Zwolle
Plantage boekhandel Bos Kampen
Boekhandel De Pelgrim IJsselmuiden
Ook te bestellen via de website of via mij.
-
-
-
Bus, zijn er geen BOB's?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwDie kaartverkoop?? Die mooie avond zal wel...Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa een mooie avondOorspronkelijk gepost door Barryvrouw Levert dat veel op?![]()
Er is nog plaats in de bus.:D
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Ik heb voor belangstellenden de gegevens even van de site gekopieerd.
Dan schrik je niet zo van de prijs:
24 september
zaterdag Plaats: Kampen
19:30 uur
Concert in samenwerking met de Mannenkoor "De Gouwestem" olv Martin Mans. Jan Vayne vleugel.
Prijs: 12,00
24 september
Concert in samenwerking met de Mannenkoor "De Gouwestem" olv Martin Mans. Jan Vayne vleugel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Heel goed Refo. Wat koop je tegenwoordig nog voor 12 euro.Oorspronkelijk gepost door refo
24 september
Koopje.

-
ligt aan de kwaliteit...Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHeel goed Refo. Wat koop je tegenwoordig nog voor 12 euro.Oorspronkelijk gepost door refo
24 september
Koopje.![]()
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Spindeltje met 50 cd's om zelf te branden :,Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHeel goed Refo. Wat koop je tegenwoordig nog voor 12 euro.Oorspronkelijk gepost door refo
24 september
Koopje.![]()
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Het doel van de avond is vooral de portemonee van de heren Mans, Leusink en Vayne, vermoed ik.Zaterdagavond 24 september 19.30 uur is er in de prachtige Bovenkerk te Kampen een bijzonder concert met wereldberoemde composities en melodieën. Uniek is de samenwerking tussen het 140 man tellende Chr. Waddinxveens Mannenkoor “De Gouwestem” o.l.v. Martin Mans en het 120 man tellende “Rijssens Mannenkoor” o.l.v. Pieter Jan Leusink. Beide bekende mannenkoren en de begeleiding door de uiterst succesvolle pianist Jan Vayne staan garant voor een uniek concert.
--------------
Voor niks gaat de zon op.Oorspronkelijk gepost door refoHet doel van de avond is vooral de portemonee van de heren Mans, Leusink en Vayne, vermoed ik.Zaterdagavond 24 september 19.30 uur is er in de prachtige Bovenkerk te Kampen een bijzonder concert met wereldberoemde composities en melodieën. Uniek is de samenwerking tussen het 140 man tellende Chr. Waddinxveens Mannenkoor “De Gouwestem” o.l.v. Martin Mans en het 120 man tellende “Rijssens Mannenkoor” o.l.v. Pieter Jan Leusink. Beide bekende mannenkoren en de begeleiding door de uiterst succesvolle pianist Jan Vayne staan garant voor een uniek concert.
Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Een week later in dezelfde kerk (zaterdag 1 oktober, 17.00 uur) Evensong door het Roder Jongenskoor o.l.v. Bouwe R. Dijkstra met Euwe de Jong, orgel. Toegang gratis, collecte aan de uitgang.
Keuze is niet moeilijk, lijkt me :,
Die collectie kennen we wel. Stiekem er langs lopen met je ogen naar beneden. Als je er op let weet je niet wat je ziet. Wel een hele avond in de kerk zitten en niets betalen.