Ichtus schreef:Leven op paracetamol.
Tijd geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld.
hoop dat je je gauw beter voelt!
Ichtus schreef:Leven op paracetamol.
Tijd geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld.
Gisteravond dacht ik nog aan je...Hendrikus schreef:Tweemaal 35 km gereden om iets te kopen wat daar niet voorradig bleek, en wat ik uiteindelijk gewoon hier had kunnen kopen
die Mexicaan daar is toch veel beter?henriët schreef:Gisteravond dacht ik nog aan je...Hendrikus schreef:Tweemaal 35 km gereden om iets te kopen wat daar niet voorradig bleek, en wat ik uiteindelijk gewoon hier had kunnen kopen
toen ik langs 'de lekkerbek' reed..
( ik ging naar DE;))
Hoe vind je dat? Lijkt me wel apart. Half jaartje ertussen uit, lijkt me super! Tijd tekort voor alle plannen. Ga je nog wat leuks doen in je verlof? 9-maandenbeurs ofzo?Lassie schreef:Vandaag mijn laatste dagje gewerkt voor verlof. Januari wil ik weer gaan beginnen met werken.
Nou ja ik heb voor mezelf (omdat ik zzp-er ben) voor Januari gekozen, puur om te kijken hoe alles gaat verlopen.vlinder schreef:Hoe vind je dat? Lijkt me wel apart. Half jaartje ertussen uit, lijkt me super! Tijd tekort voor alle plannen. Ga je nog wat leuks doen in je verlof? 9-maandenbeurs ofzo?Lassie schreef:Vandaag mijn laatste dagje gewerkt voor verlof. Januari wil ik weer gaan beginnen met werken.
Luther,doe je best. Ik ga even slapen ondertussen..Luther schreef:Twee RF'ers naar een nieuwe hut slepen.
Luther schreef:Twee RF'ers naar een nieuwe hut slepen.