Wat doen we vandaag ? [7]

Bert Mulder
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door Bert Mulder »

Ichtus schreef:Leven op paracetamol.
Tijd geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld.

hoop dat je je gauw beter voelt!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Tweemaal 35 km gereden om iets te kopen wat daar niet voorradig bleek, en wat ik uiteindelijk gewoon hier had kunnen kopen :fouet
~~Soli Deo Gloria~~
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Nichtjelief woont in zo'n achtergebleven gebied dat ze nog nooit een trein, tram of metro had gezien. Daar moest dus hoognodig wat worden bijgeschoold. Ofwel: met de metro naar een winkelcentrum, daar een ijsje kopen en van de glijbaan, en met de metro weer terug. En wat was het spannendst? De roltrap natuurlijk. :yahoo
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

kamer beurt geven, boodschappen doen, gras maaien, verder haken aan een vestje....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

Hendrikus schreef:Tweemaal 35 km gereden om iets te kopen wat daar niet voorradig bleek, en wat ik uiteindelijk gewoon hier had kunnen kopen :fouet
Gisteravond dacht ik nog aan je...
toen ik langs 'de lekkerbek' reed..

( ik ging naar DE;))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

Vandaag mijn laatste dagje gewerkt voor verlof. Januari wil ik weer gaan beginnen met werken.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

henriët schreef:
Hendrikus schreef:Tweemaal 35 km gereden om iets te kopen wat daar niet voorradig bleek, en wat ik uiteindelijk gewoon hier had kunnen kopen :fouet
Gisteravond dacht ik nog aan je...
toen ik langs 'de lekkerbek' reed..

( ik ging naar DE;))
die Mexicaan daar is toch veel beter?
~~Soli Deo Gloria~~
vlinder

Bericht door vlinder »

Lassie schreef:Vandaag mijn laatste dagje gewerkt voor verlof. Januari wil ik weer gaan beginnen met werken.
Hoe vind je dat? Lijkt me wel apart. Half jaartje ertussen uit, lijkt me super! Tijd tekort voor alle plannen. Ga je nog wat leuks doen in je verlof? 9-maandenbeurs ofzo?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Vandaag, na het slapen, weer eens fijn inhoudelijk hier posten!
Lassie

Bericht door Lassie »

vlinder schreef:
Lassie schreef:Vandaag mijn laatste dagje gewerkt voor verlof. Januari wil ik weer gaan beginnen met werken.
Hoe vind je dat? Lijkt me wel apart. Half jaartje ertussen uit, lijkt me super! Tijd tekort voor alle plannen. Ga je nog wat leuks doen in je verlof? 9-maandenbeurs ofzo?
Nou ja ik heb voor mezelf (omdat ik zzp-er ben) voor Januari gekozen, puur om te kijken hoe alles gaat verlopen.

De 1e weken staan al helemaal vol gepland en we gaan nog op vakantie. En verder moet er nog heel wat geklust worden in huis. Genoeg te doen dus.

Ik vermaak me wel. :super

en de 9 maandenbeurs was net in de periode dat ik net zwanger was (en het nog niet bekend was).
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vandaag de kamer gesopt, bij een oude meneer op de koffie en daarna bij mijn broer en schoonzus langs (wonen dicht bij elkaar dus dat kan mooi in 1 lange wandeling) vanmiddag samen met zoonlief een dutje gedaan, boodschappen, gekookt en gegeten, brownies gebakken (jammerlijk mislukt, zijn zwart en je kunt er een ruit mee ingooien), gebadderd en nu even op rf en rustig aan, zo lekker slapen... heerlijk dagje!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Twee RF'ers naar een nieuwe hut slepen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Luther schreef:Twee RF'ers naar een nieuwe hut slepen.
Luther,doe je best. Ik ga even slapen ondertussen..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Luther schreef:Twee RF'ers naar een nieuwe hut slepen.
:oO :haha
Marnix

Bericht door Marnix »

Vanavond op bezoek bij een bevriend stel uit de kerk, in Bussum... gezellig eten en dan zien we verder wel. En heel vervelend, we moeten er op de fiets heen, half uurtje fietsen over de Zuiderheide / Bussummerheide. En dan is het nog droog ook... vervelend :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gesloten