Een prachtig oud eiken rond tafeltje, als bijzettafel naast de bank, hij was loodzwaar maar mijn inmiddels geworden vriendin, heeft hem voor me opgehaald, samen met een prachtig keukenschilderij, setje glazen kruidenpotjes in aluminium houder. Een zeshoekige spiegel met blank eiken lijst, gourmetstel (niet groot, maar met zijn tweetjes, mijn zoon en ik wel heel leuk te doen) 5 mooie platte aardewerk borden, en nog meer snuisterijen zoals theelepeltjes en een schattig ouderwets gebloemd klein vruchtenpersje, ook van aardewerk. en dat allemaal gratis bij de stichting Haarlemmers helpen Haarlemmers.
************************************************************************************
Ben nog niet klaar

gisteren kreeg ik van de betreffende vriendin een mooi echt marokkaans(e) rond dienblad, prachtig bewerkt, met daarop theelichtjes, zó leuk.
Wat mag ik dankbaar zijn dat ik zo overvloedig gezegend mag worden, ook in het natuurlijke leven.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4