Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]

Zita
Moderator

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:Een schone oven, en afzuigkap...alhoewel ik mezelf af vraag mag je zoiets schoon noemen, want het frustreert mij altijd, dat ik die dingen niet zo schoon krijg als dat ik graag zou willen :bobo
Maar goed ik zal wel een zeur zijn :huhu
Frustrerend zijn die dingen, ja. Hoe langer je poetst, hoe meer vet en plak je nog denkt te zien. Je schijnt het rooster van de afzuigkap goed schoon te kunnen krijgen in de vaatwasser.
Ik heb een schone vriezer. En bovendien opgeruimde vriezerladen (lades? wat is het?). En winterhanden, dankzij een gebrek aan geduld.
Lassie

Bericht door Lassie »

Doosje Merci.. :super bedankt Vlinder. Die zal er vast wel in gaan :haha
vlinder

Bericht door vlinder »

Lassie schreef:Doosje Merci.. :super bedankt Vlinder. Die zal er vast wel in gaan :haha
Ah, mijn broer heeft hem bezorgd? Dan jij hartelijk dank voor je Rembrandt Bijbel. Ik zie hem wel verschijnen binnenkort.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

Jeps, ik was er niet manlief heeft hem overhandigd. :super
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

een zoon...5 tinten bruiner en 2 jaar ouder :haha
Neeltje Jans, moeder van 4
Ria

Bericht door Ria »

Mobiel! :yahoo Samsung ch@t 335
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ria schreef:Mobiel! :yahoo Samsung ch@t 335
Leuk, veel plezier ervan :super
Ik heb ook een nieuwe :langue
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Neeltje Jans schreef:een zoon...5 tinten bruiner en 2 jaar ouder :haha
Fijn voor je dat ie weer thuis is, geniet ervan en misschien is het voor herhaling vatbaar?
(Ook al was het voor jezelf wat eenzaam hierdoor, het geeft toch vreugde als je ziet hoe je zoon heeft genoten?) :)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Een prachtig oud eiken rond tafeltje, als bijzettafel naast de bank, hij was loodzwaar maar mijn inmiddels geworden vriendin, heeft hem voor me opgehaald, samen met een prachtig keukenschilderij, setje glazen kruidenpotjes in aluminium houder. Een zeshoekige spiegel met blank eiken lijst, gourmetstel (niet groot, maar met zijn tweetjes, mijn zoon en ik wel heel leuk te doen) 5 mooie platte aardewerk borden, en nog meer snuisterijen zoals theelepeltjes en een schattig ouderwets gebloemd klein vruchtenpersje, ook van aardewerk. en dat allemaal gratis bij de stichting Haarlemmers helpen Haarlemmers.
************************************************************************************
Ben nog niet klaar :langue gisteren kreeg ik van de betreffende vriendin een mooi echt marokkaans(e) rond dienblad, prachtig bewerkt, met daarop theelichtjes, zó leuk.

Wat mag ik dankbaar zijn dat ik zo overvloedig gezegend mag worden, ook in het natuurlijke leven.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mariavt schreef:Een prachtig oud eiken rond tafeltje, als bijzettafel naast de bank, hij was loodzwaar maar mijn inmiddels geworden vriendin, heeft hem voor me opgehaald, samen met een prachtig keukenschilderij, setje glazen kruidenpotjes in aluminium houder. Een zeshoekige spiegel met blank eiken lijst, gourmetstel (niet groot, maar met zijn tweetjes, mijn zoon en ik wel heel leuk te doen) 5 mooie platte aardewerk borden, en nog meer snuisterijen zoals theelepeltjes en een schattig ouderwets gebloemd klein vruchtenpersje, ook van aardewerk. en dat allemaal gratis bij de stichting Haarlemmers helpen Haarlemmers.
************************************************************************************
Ben nog niet klaar :langue gisteren kreeg ik van de betreffende vriendin een mooi echt marokkaans(e) rond dienblad, prachtig bewerkt, met daarop theelichtjes, zó leuk.

Wat mag ik dankbaar zijn dat ik zo overvloedig gezegend mag worden, ook in het natuurlijke leven.
Leuk Maria! :super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

een waxinelichthouder voor 9 kaarsjes;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mariavt

Bericht door Mariavt »

henriët schreef:een waxinelichthouder voor 9 kaarsjes;)
Gezellig Henriët, vooral in de wintermaanden, al doe ik nu ook 's avonds als het begint te schemeren, de kaarsjes aan. Gebruik jij ook geurkaarsjes, of alleen waxinelichtjes?

henriët

Bericht door henriët »

Mariavt schreef:
henriët schreef:een waxinelichthouder voor 9 kaarsjes;)
Gezellig Henriët, vooral in de wintermaanden, al doe ik nu ook 's avonds als het begint te schemeren, de kaarsjes aan. Gebruik jij ook geurkaarsjes, of alleen waxinelichtjes?
leuk hè, kreeg ik van vrienden:)
ik zet het op de buitentafel, supergezellig!

Geurkaarsjes heb ik idd wel, alleen vindt Jean dat niet top ofzo:)
Dus vnl waxinelichtjes, bij ikea hebben ze gekleurde, staat wel gezellig!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

een bod......
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

henriët schreef:een bod......
:love :super
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gesloten