Aha, nou snap ik al die boekenbonnen en boekenhuisman schreef:Van een paar vaderdagboekenbonnen![]()
http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ ... m_1_569431

Wij "vieren" geen vader/moederdag, bij ons zijn alle dagen vader/moeder/kinderdag

Aha, nou snap ik al die boekenbonnen en boekenhuisman schreef:Van een paar vaderdagboekenbonnen![]()
Zooo, dan zullen jullie veel boekenbonnen krijgen.Orchidee schreef:Wij "vieren" geen vader/moederdag, bij ons zijn alle dagen vader/moeder/kinderdag
Tiberius schreef:Zooo, dan zullen jullie veel boekenbonnen krijgen.Orchidee schreef:Wij "vieren" geen vader/moederdag, bij ons zijn alle dagen vader/moeder/kinderdag
Oh....had je die nog niet. Tolle lege...ik heb dit boek met veel instemming gelezen.Tiberius schreef:Ds. C. Harinck "De prediking van het Evangelie, het aanbod van genade".
De kinderen hebben voor hun vader een speciale ruggensteun gekocht, met een soort nopjes in de lendenstreek. Mijn man deed hem meteen op de bureaustoel, dus zodoende maak ik er ook gebruik vanOrchidee schreef:Aha, nou snap ik al die boekenbonnen en boekenhuisman schreef:Van een paar vaderdagboekenbonnen![]()
![]()
Wij "vieren" geen vader/moederdag, bij ons zijn alle dagen vader/moeder/kinderdag
Die tweede hebben we al in het engels, die eerste wil ik graag nog eens aanschaffen.Auto schreef:Augustinus: "De stad Gods" en "Geloofsbelijdenissen"
Wat bedoelde die krantenkop te zeggen? Ik snap het schokkende nog niet helemaal.-DIA- schreef: Dat de meesten niet weten wat er gaande is komt zeker door het ontbreken van infotmatie in de seculiere media.
Toch, en dat moest wel te denken geven... in onze stad wordt niet weining een regionaal dagblad gelezen,
dat bij en tijd en wijle de gereformeerde gezindte op de korrel neemt.
Nee, niet meer zo grof als in de jaren 60, toen in het Dagblad van het Oosten een artikel verscheen met de kop:
VOLLE ZAKEN, LEGE DAKEN.... (Met een foto van een zaak die TV's verkocht). Toen waren er nog mensen die geschokt waren,
en het heeft de krant zeker goed gevoeld omdat toen vele mensen hun abonnement hebben opgezegd...
Ik ook niet. Het schokt me op dit moment nog niet i.i.g.Zita schreef:Wat bedoelde die krantenkop te zeggen? Ik snap het schokkende nog niet helemaal.-DIA- schreef: Dat de meesten niet weten wat er gaande is komt zeker door het ontbreken van infotmatie in de seculiere media.
Toch, en dat moest wel te denken geven... in onze stad wordt niet weining een regionaal dagblad gelezen,
Nee, niet meer zo grof als in de jaren 60, toen in het Dagblad van het Oosten een artikel verscheen met de kop:
VOLLE ZAKEN, LEGE DAKEN.... (Met een foto van een zaak die TV's verkocht). Toen waren er nog mensen die geschokt waren,
en het heeft de krant zeker goed gevoeld omdat toen vele mensen hun abonnement hebben opgezegd...
Er stonden 2 foto's naast elkaar: een winkel met tv-toestellen, en een rijtje nieuwbouwoningen in Rijssen.Zita schreef:Wat bedoelde die krantenkop te zeggen? Ik snap het schokkende nog niet helemaal.-DIA- schreef: Dat de meesten niet weten wat er gaande is komt zeker door het ontbreken van infotmatie in de seculiere media.
Ik snap 'm nog steeds niet. Die TV's stonden in de winkels. Op de daken stonden geen antennes. Kortom: er werd geen TV gekeken. Wat was er nu precies grof aan?-DIA- schreef:Er stonden 2 foto's naast elkaar: een winkel met tv-toestellen, en een rijtje nieuwbouwoningen in Rijssen.Zita schreef:Wat bedoelde die krantenkop te zeggen? Ik snap het schokkende nog niet helemaal.-DIA- schreef: Dat de meesten niet weten wat er gaande is komt zeker door het ontbreken van infotmatie in de seculiere media.
Toentertijd was het niet denkbaar om televisie te ontvangen zonder grote antenne op het dak.
En die zag je toen erg weinig in Rijssen... Dat is dus wel erg veranderd!