Orchidee schreef:vlinder schreef:Ria schreef:Leren...Leren...Leren....

Ik snap die smiley niet zo. Leren en onderwijs is een voorrecht. Zou je liever dom willen zijn? Of willen ruilen met kinderen die geen onderwijs hebben?
Ouders moeten hun kinderen m.i. voorhouden dat onderwijs mag en dat als je er je best voor doet het zelfs leuk kan zijn.
In sommige gezinnen wordt schelden op leraren ook toegestaan, ook iets wat ik niet begrijp.
Natuurlijk ben ik blij dat ik de kans krijg om te leren, maar aan het eind van het jaar is iedereen toch wel een beetje zat van het leren?! Of niet soms? Hoe dacht jij erover toen je net zo oud was als ik? Zou ik ook wel eens willen weten. Ik scheld toch ook niet op jou als je zeurt over je werk en dat je daar ff geen zin in heb?
1. je post onder de naam van je moeder vermoed ik.
2. ik heb dat vroeger ook niet goed gedaan en daarom wil ik juist oproepen tot bezinning en om die reden zal ik dat nu niet snel doen.
3. ik scheld volgens mij niet, maar corrigeer me gerust als ik iets over het hoofd zie.
4. wanneer je ervaart dat ik "zeur" mag je dat op dat moment zeggen, want dat komt namelijk zeer zelden voor dat ik met tegenzin naar mijn werk ga.
5. Deze post is op de persoon gericht. Een forumregel is: discussieer inhoudelijk en speel niet op de persoon.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.