Wat doen we vandaag ? [7]

MarthaMartha

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:eerst maar es zwemmen
dan naar M&M
en dan huishouden

en dan hopelijk 2 goede berichten.

Hoe doe je dat als 1 zakt en 1 slaagt? Vlag gewoon uit? Feest vieren?
Lastig hoor. Voor beiden.
twee vlaggen, 1 in top en 1 halfstok

en gewoon een feestje: voor de 1 ter bemoediging en voor de ander om het te vieren

ik breng ook gewoon twee bossen bloemen mee... (en een zakdoek)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

oesterschelpje schreef:
Leuk, heb mezelf ook aangemeld.
Mijn spellingsscores liggen beduidend hoger dan mijn rekenscores.....
:nananere Oef, daar zal ik duidelijk wat meer mee moeten oefenen!
Ik ook. Bij mij ging het rekenen beter dan spellen. Maar dit is een goed onderhoud voor de toekomst!
Dank aan vlinder en albion voor de tip! Hier heb ik echt wat aan! :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

JolandaOudshoorn schreef:
oesterschelpje schreef:
Leuk, heb mezelf ook aangemeld.
Mijn spellingsscores liggen beduidend hoger dan mijn rekenscores.....
:nananere Oef, daar zal ik duidelijk wat meer mee moeten oefenen!
Ik ook. Bij mij ging het rekenen beter dan spellen. Maar dit is een goed onderhoud voor de toekomst!
Dank aan vlinder en albion voor de tip! Hier heb ik echt wat aan! :super
Jolanda, gefeliciteerd met het behalen van deze geweldige resultaten hoor! Ook verder veel plezier en succes op de PABO. Ga je deeltijd doen?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:Vandaag verbaas ik me over een naaipatroon. Ik wilde me eens wagen aan een Engels patroon, en zag met angst en beven de uitgebreide instructies. Dat moest wel heel moeilijk worden. Alleen al het knippen van de patroondelen...
Preshrink fabric, if necessary. Fold fabric, right sides together, and place pattern pieces on fabric, following the layout. Follow arrows for correct grain, placing ends of grain line an equal distance from the selvage. Hold pattern pieces in place with weights or pins. Cut out pattern pieces using scissors or rotary cutter. Before removing the pattern pieces from fabric, transfer all construction lines, dots and notches to fabric. The easiest way to mark notches, center front, center back and fold lines is to make tiny clips on seam allowances, or mark with chalk or a water-soluble pen. Label pattern pieces on wrong side with tape
:bobo
Volgens mij is het genoeg om gewoon te vermelden dat je het patroon moet overnemen op de stof en uitknippen. Of mis ik nou iets essentieels?
Dat heeft te maken met de Amerikaanse claimcultuur.

Er zijn mensen die de patronen vastzetten met nietjes of spijkers, op de stof schrijven met een markeerstift, de stof binnenstebuiten houden bij het knippen, of niet knippen met een schaar, maar een figuurzaag gebruiken.
En dan vervolgens de uitgever aansprakelijk stellen voor de schade die ze zelf aangericht hebben. Of gewoon voor het krimpen na een wasbeurt.
Er stond toch niet dat dat (niet) kon?
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Taxichauffeur spelen, en nog veel meer :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

refo schreef:
Zita schreef:Vandaag verbaas ik me over een naaipatroon. Ik wilde me eens wagen aan een Engels patroon, en zag met angst en beven de uitgebreide instructies. Dat moest wel heel moeilijk worden. Alleen al het knippen van de patroondelen...
Preshrink fabric, if necessary. Fold fabric, right sides together, and place pattern pieces on fabric, following the layout. Follow arrows for correct grain, placing ends of grain line an equal distance from the selvage. Hold pattern pieces in place with weights or pins. Cut out pattern pieces using scissors or rotary cutter. Before removing the pattern pieces from fabric, transfer all construction lines, dots and notches to fabric. The easiest way to mark notches, center front, center back and fold lines is to make tiny clips on seam allowances, or mark with chalk or a water-soluble pen. Label pattern pieces on wrong side with tape
:bobo
Volgens mij is het genoeg om gewoon te vermelden dat je het patroon moet overnemen op de stof en uitknippen. Of mis ik nou iets essentieels?
Dat heeft te maken met de Amerikaanse claimcultuur.

Er zijn mensen die de patronen vastzetten met nietjes of spijkers, op de stof schrijven met een markeerstift, de stof binnenstebuiten houden bij het knippen, of niet knippen met een schaar, maar een figuurzaag gebruiken.
En dan vervolgens de uitgever aansprakelijk stellen voor de schade die ze zelf aangericht hebben. Of gewoon voor het krimpen na een wasbeurt.
Er stond toch niet dat dat (niet) kon?
:haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ria

Bericht door Ria »

Leren...Leren...Leren.... :deg
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
vlinder

Bericht door vlinder »

Ria schreef:Leren...Leren...Leren.... :deg
Ik snap die smiley niet zo. Leren en onderwijs is een voorrecht. Zou je liever dom willen zijn? Of willen ruilen met kinderen die geen onderwijs hebben?
Ouders moeten hun kinderen m.i. voorhouden dat onderwijs mag en dat als je er je best voor doet het zelfs leuk kan zijn.
In sommige gezinnen wordt schelden op leraren ook toegestaan, ook iets wat ik niet begrijp.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

vlinder schreef:
Ik snap die smiley niet zo. Leren en onderwijs is een voorrecht. Zou je liever dom willen zijn? Of willen ruilen met kinderen die geen onderwijs hebben?
Ouders moeten hun kinderen m.i. voorhouden dat onderwijs mag en dat als je er je best voor doet het zelfs leuk kan zijn.
In sommige gezinnen wordt schelden op leraren ook toegestaan, ook iets wat ik niet begrijp.
Ik kan me best voorstellen dat je het af en toe wel eens zat bent! Zeker tegen het einde van een schooljaar!
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
albion

Bericht door albion »

Droelie schreef:
vlinder schreef:
Ik kan me best voorstellen dat je het af en toe wel eens zat bent! Zeker tegen het einde van een schooljaar!

Wie is het af en toe niet eens zat?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vlinder

Bericht door vlinder »

Dat je dan even wat anders gaat doen ofzo oké, maar dat je braakneigingen krijgt vind ik niet goed. Waarschijnlijk ben ik een zeurpiet, maar sinds we wat kindjes mogen sponsoren ben ik hierover gaan nadenken en vind ik dat er teveel gescholden wordt op het onderwijs waarvan niet half beseft wordt hoe nodig het is.
Lassie

Bericht door Lassie »

Geshopt.
Kleding voor mezelf.
Een babypakje.
Een flexibele wasmand achtig iets.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Vrije dag want:
  • Zorgboerderij bezocht voor oudste
    naar gezinsbegeleider geweest van jongste
    met oudste naar ortho geweest
    naar rapportbespreking geweest van tweede en derde (alleen laatste ging niet door omdat de juf er niet was vanwege priveproblemen, wisten we van dus hadden al zo'n vermoeden)
    mijn familieforum geupdate
Neeltje Jans, moeder van 4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dit is beter zo :)
Laatst gewijzigd door Orchidee op 16 jun 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vlinder

Bericht door vlinder »

Orchidee schreef:
vlinder schreef:
Natuurlijk ben ik blij dat ik de kans krijg om te leren, maar aan het eind van het jaar is iedereen toch wel een beetje zat van het leren?! Of niet soms? Hoe dacht jij erover toen je net zo oud was als ik? Zou ik ook wel eens willen weten. Ik scheld toch ook niet op jou als je zeurt over je werk en dat je daar ff geen zin in heb?
1. je post onder de naam van je moeder vermoed ik.
2. ik heb dat vroeger ook niet goed gedaan en daarom wil ik juist oproepen tot bezinning en om die reden zal ik dat nu niet snel doen.
3. ik scheld volgens mij niet, maar corrigeer me gerust als ik iets over het hoofd zie.
4. wanneer je ervaart dat ik "zeur" mag je dat op dat moment zeggen, want dat komt namelijk zeer zelden voor dat ik met tegenzin naar mijn werk ga.
5. Deze post is op de persoon gericht. Een forumregel is: discussieer inhoudelijk en speel niet op de persoon.
Gesloten