getrouwd!
- Miscanthus
Mee eens!!! Ik wil namelijk, als het even kan, ook in jacquet trouwen. Maarrrrr.... wat ik heb begrepen is dat je volgens de etiquette na 18.00 uur geen jacquet meer mag dragen maar moet overstappen op smoking. Dat zie ik dus niet zitten.Oorspronkelijk gepost door PimStelling: een echte vent trouwt in een jacquet!Oorspronkelijk gepost door arend
kom maar op:D:D
ik vond het al heel wat van mezelf om een stropdas om te binden!
Ja toch, nicname?
Heb jij je daar aan gehouden?
- Miscanthus
Lekker belangrijk! Net als jij je aan het omkleden bent, komen de dikste enveloppen binnen....Oorspronkelijk gepost door KislevMee eens!!! Ik wil namelijk, als het even kan, ook in jacquet trouwen. Maarrrrr.... wat ik heb begrepen is dat je volgens de etiquette na 18.00 uur geen jacquet meer mag dragen maar moet overstappen op smoking. Dat zie ik dus niet zitten.Oorspronkelijk gepost door PimStelling: een echte vent trouwt in een jacquet!Oorspronkelijk gepost door arend
Ja toch, nicname?

Klopt. Ik heb me daar niet aan gehouden. Wel na de receptie de lange jas uit gedaan. Daaronder zat een mooi grijs vest, dus dat kon wel.Oorspronkelijk gepost door KislevMee eens!!! Ik wil namelijk, als het even kan, ook in jacquet trouwen. Maarrrrr.... wat ik heb begrepen is dat je volgens de etiquette na 18.00 uur geen jacquet meer mag dragen maar moet overstappen op smoking. Dat zie ik dus niet zitten.Oorspronkelijk gepost door PimStelling: een echte vent trouwt in een jacquet!Oorspronkelijk gepost door arend
Ja toch, nicname?
Ik probeer m'n broertje al warm te maken dat hij vraagt of het hele 'gevolg' in jacquet gaat. Kan ik het nog eens aan. Leuk hoor.
Het jacquet is de meest formele dracht voor plechtigheden overdag (promotie, huwelijk, officieel bezoek, jubileum, ontvangst). Het wordt nooit na zonsondergang gedragen
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Oorspronkelijk gepost door PimHier ben ik het principieel mee oneens. Ik loop iedere dag in een pak, op je bruiloft ga je niet in je werk-kloffie lopen, dan is iets speciaals toch leuker.Oorspronkelijk gepost door refo
Zo'n jurk is al kapitaalvernietiging genoeg. Neem dan als bruidegom in ieder geval een outfit die wat multifunctioneler inzetbaar is.
Niet alle mannen lopen elke dag in een pak...:!
Je hebt gelijk hoor. Mijn stelling heeft een hoogOorspronkelijk gepost door ChannaOorspronkelijk gepost door PimHier ben ik het principieel mee oneens. Ik loop iedere dag in een pak, op je bruiloft ga je niet in je werk-kloffie lopen, dan is iets speciaals toch leuker.Oorspronkelijk gepost door refo
Zo'n jurk is al kapitaalvernietiging genoeg. Neem dan als bruidegom in ieder geval een outfit die wat multifunctioneler inzetbaar is.
Niet alle mannen lopen elke dag in een pak...:!

niemand houdt jou toch tegen om zo'n apepakkie aan te trekken op zo'n bruiloft?Oorspronkelijk gepost door PimHier ben ik het principieel mee oneens. Ik loop iedere dag in een pak, op je bruiloft ga je niet in je werk-kloffie lopen, dan is iets speciaals toch leuker.Oorspronkelijk gepost door refo
Mooi stadhuis zeg!Oorspronkelijk gepost door arend
nou oké, op veler verzoek zet ik het plaatje wel terug. maar dan ajb geen flauwe of verveldende opmerkingen hier. dat doe je maar via u2u. ik heb er geen enkele behoefte aan dat nav mijn bruiloft hier gediscussierd wordt over de jurk.
edit
Trouwens: hij was helemaal niet bloot; het is een hele nette jurk.

Hoewel een beetje te laat nog van harte gefeliciteerd en gelukgewenst.
Theoretisch gezien is het makkelijker om te stijgen dan om te zakken. Zakken is een onnatuurlijke beweging die tegen de normale houding ingaat. Stijgen - beter bekend als op je tenen staan - gaat met de normale houding mee. Bij het op je tenen staan draait het voetgewricht makkelijk in de juiste houding, dit kost dus minder moeite. Aangezien in een huwelijk altijd de vreemdzaamste weg gekozen moet worden, en aangezien dit (het stijgen, Jng.) de weg is weg van de minste weerstand die zo voor de minste inspanning en daardoor voor de minste onenigheid zorgt, heeft Vlinder dus voor de beste mogelijkheid gekozen.Oorspronkelijk gepost door GianWat heeft dat met lang zijn te maken, om gelijk uit te komen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
je vrouw is langer dan jij . grappig. Moet je lekker op je tenen gaan staan.....
Dan kan de vrouw toch ook gewoon zakken?
[Aangepast op 12/4/05 door Jongere]
Oorspronkelijk gepost door PimKlopt. Ik heb me daar niet aan gehouden. Wel na de receptie de lange jas uit gedaan. Daaronder zat een mooi grijs vest, dus dat kon wel.Oorspronkelijk gepost door KislevMee eens!!! Ik wil namelijk, als het even kan, ook in jacquet trouwen. Maarrrrr.... wat ik heb begrepen is dat je volgens de etiquette na 18.00 uur geen jacquet meer mag dragen maar moet overstappen op smoking. Dat zie ik dus niet zitten.Oorspronkelijk gepost door PimStelling: een echte vent trouwt in een jacquet!Oorspronkelijk gepost door arend
Ja toch, nicname?
Ik probeer m'n broertje al warm te maken dat hij vraagt of het hele 'gevolg' in jacquet gaat. Kan ik het nog eens aan. Leuk hoor.
Dat Jacquet kan je toch ook afdragen op zondag naar de kerk. Staat echt netjes hoor.
trouwens ik had hoed en jacquet gewoon gehuurd en dat werd de andere dag weer teruggebracht.

Dan moeten er eerst 2 letters voor mijn naam staan denk ik.Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door PimKlopt. Ik heb me daar niet aan gehouden. Wel na de receptie de lange jas uit gedaan. Daaronder zat een mooi grijs vest, dus dat kon wel.Oorspronkelijk gepost door KislevMee eens!!! Ik wil namelijk, als het even kan, ook in jacquet trouwen. Maarrrrr.... wat ik heb begrepen is dat je volgens de etiquette na 18.00 uur geen jacquet meer mag dragen maar moet overstappen op smoking. Dat zie ik dus niet zitten.Oorspronkelijk gepost door Pim Stelling: een echte vent trouwt in een jacquet!
Ja toch, nicname?
Dat Jacquet kan je toch ook afdragen op zondag naar de kerk. Staat echt netjes hoor.

Jij hebt er toch bijna zelfs 3? Of staat er dan een aantal achter je naam?Oorspronkelijk gepost door PimDan moeten er eerst 2 letters voor mijn naam staan denk ik.Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door PimKlopt. Ik heb me daar niet aan gehouden. Wel na de receptie de lange jas uit gedaan. Daaronder zat een mooi grijs vest, dus dat kon wel.Oorspronkelijk gepost door Kislev Mee eens!!! Ik wil namelijk, als het even kan, ook in jacquet trouwen. Maarrrrr.... wat ik heb begrepen is dat je volgens de etiquette na 18.00 uur geen jacquet meer mag dragen maar moet overstappen op smoking. Dat zie ik dus niet zitten.
Dat Jacquet kan je toch ook afdragen op zondag naar de kerk. Staat echt netjes hoor.![]()