getrouwd!
getrouwd!
Het schijnt niet meer te mogen (al eerder tevergeefs gepost in "overige" en "chat"), maar ik doe het lekker toch:
Afgelopen vrijdag 8 april zijn wij getrouwd!
11.30 stadhuis Nieuwpoort
19.00 Geref. Kerk (vrijg) Nieuw-Lekkerland
21.30 feest in Onder de Linden, Hoornaar.
leuk hè?
[Aangepast op 11/4/05 door arend]
Afgelopen vrijdag 8 april zijn wij getrouwd!
11.30 stadhuis Nieuwpoort
19.00 Geref. Kerk (vrijg) Nieuw-Lekkerland
21.30 feest in Onder de Linden, Hoornaar.
leuk hè?
[Aangepast op 11/4/05 door arend]
Vrijdag was ut nie mooi refo (had ook een bruiloft en die bruid heeft t koud gehad :$:$:$:$)

Ik kan je foto niet zien (helaas) maar k jullie zagen er vast prachtig uit
Van harte gefeliciteerd hoor saam!
(Ps. hoort trouwen niet onder de vrijetijdsbesteding dan :! je gaat samen veel vrije tijd besteden en trouwen doe je in je eigen tijd... so... :% )

Ik kan je foto niet zien (helaas) maar k jullie zagen er vast prachtig uit

Van harte gefeliciteerd hoor saam!
(Ps. hoort trouwen niet onder de vrijetijdsbesteding dan :! je gaat samen veel vrije tijd besteden en trouwen doe je in je eigen tijd... so... :% )
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
een ander Nieuwpoort, da's jammer, ik zag het zo voor me, een schooklasje dat de jaartallen zit op te dreunen "1600 Slag bij Nieuwpoort" en dat jullie daar dan op volgen ;-)Oorspronkelijk gepost door arend
de jurk past blijkbaar niet binnen osw-kringen (bedankt voor deze 1e reactie) dus de foto is weg.
Ik moet vandaag weer werken, dus ik dacht: ik kan er altijd nog een OSW-berichtje aan wagen. Trouwens, die nieuwpoort van de slag van 1600 was een ander nieuwpoort, als ik mij niet vergis.