Osama bin laden gedood.

huisman

Re: Osama bin laden gedood.

Bericht door huisman »

Marnix schreef:Heb je je ook verdiept in mogelijke motieven daarvoor? Want dat mis ik in het hele verhaal constant, men stelt vast dat dingen verdacht zijn, maar heeft totaal geen idee wie er achter zou zitten, wat men wil bereiken en daar duizenden burgers voor wil opofferen etc.
Dit hoort echt in de categorie van de complotten rondom de moord op JFK, zijn we wel op de maan geweest? is Hitler wel dood ?enz enz. Iedereen heeft recht op zijn hobby maar dat is een ander topic. "Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan?" :nananere
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Fjodor

Bericht door Fjodor »

Marnix schreef:Heb je je ook verdiept in mogelijke motieven daarvoor? Want dat mis ik in het hele verhaal constant, men stelt vast dat dingen verdacht zijn, maar heeft totaal geen idee wie er achter zou zitten, wat men wil bereiken en daar duizenden burgers voor wil opofferen etc.
Dat is ook het lastigst te bewijzen of achter te komen.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
Fjodor

Bericht door Fjodor »

huisman schreef:
Dit hoort echt in de categorie van de complotten rondom de moord op JFK, zijn we wel op de maan geweest? is Hitler wel dood ?enz enz. Iedereen heeft recht op zijn hobby maar dat is een ander topic. "Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan?" :nananere
Op zo'n manier gaat de wereld vaak ook met het christendom om.. Alsof het een stelletje ridicule lapzwansen zijn die maar wat uit de hoge hoed toveren..
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

refo schreef:
ZWP schreef:Refo gelooft echt niet in die complottheorieën, hij zit gewoon wat te 'trollen'. Don't feed the troll, zeggen ze dan... :)
Het zijn geen complottheorieën. Ik ben met een internationaal gezelschap al een paar jaar bezig om alle bijzonderheden rond 9/11 uiteen te rafelen.

Er is één vaststaand feit: WTC1+2+7 zijn ingestort.
Al het ander eromheen is gefaked.

Maar het is het makkelijkst het complottheorie te noemen. DAn hoef je niet te reageren.
Is het (door mij) onderstreepte ook een vaststaand feit? Of is het een hypothese?
Mara

Bericht door Mara »

refo schreef:
ZWP schreef:Refo gelooft echt niet in die complottheorieën, hij zit gewoon wat te 'trollen'. Don't feed the troll, zeggen ze dan... :)
Het zijn geen complottheorieën. Ik ben met een internationaal gezelschap al een paar jaar bezig om alle bijzonderheden rond 9/11 uiteen te rafelen.

Maar het is het makkelijkst het complottheorie te noemen. DAn hoef je niet te reageren.
En dat andere vliegtuig wat neergestort is dan ? Op weg naar het Pentagon ? Toch geen fake, er zijn opnames van, van een man die naar zijn moeder belt :oO ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

http://www.nu.nl/buitenland/2510616/tal ... laden.html

Allemaal in scene gezet. Geloof er niet in.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

In DWS van vandaag staat een zeer lezenswaardig artikel hoe je als christen tegenover de dood van Bin Landen moet staan.
Mag je er als christen blij om zijn? Ik zou het artikel graag doorlinken als dat mogelijk was...
Heeft Osama zijn verdiende loon gekregen? In het RD konden we lezen hoe in de USA de meningen uiteen liepen...
Het is me nu teveel om het artikel over te typen... Maar als je DWS onder handbereik hebt: aanbevolen!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
huisman

Bericht door huisman »

Ratko Mladic gevangen en voor de rechter gebracht...schurken zoals Osama en Mladic moeten nu toch gaan begrijpen dat de misdaden niet ongestraft blijven.
Hij was opperbevelhebber van de Bosnisch-Servische troepen tijdens de burgeroorlog. Hij gaf onder meer leiding aan het wegvoeren en vermoorden van meer dan 7000 moslimmannen in Srebrenica in 1995. Ook leidde hij de jarenlange belegering van Sarajevo, waar 10.000 burgers omkwamen en sluipschutters vanaf de daken op burgers schoten.

Mladic was de meest gezochte oorlogsmisdadiger van Europa.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
refo

Bericht door refo »

Mara schreef:
refo schreef:

En dat andere vliegtuig wat neergestort is dan ? Op weg naar het Pentagon ? Toch geen fake, er zijn opnames van, van een man die naar zijn moeder belt :oO ?
Er is geen enkele opname van. Het was 2001. Je moeder mobiel bellen uit een vliegtuig kon helemaal niet. Ik vraag me af of dat nu al wel kan.

Ook van het vliegtuigwrak zijn geen beelden.
Alleen een foto van rookpluimen. Het vliegtuig is volkomen verdampt.
Overigens was het niet op weg naar het Pentagon.

Maar je kunt snel 1 miljoen euro verdienen.

http://heiwaco.tripod.com/chall.htm

Vorig jaar is er een vliegtuig verongelukt in Libië. 70 Nederlanders zijn omgekomen. Stel, er wordt een herdenking georganiseerd, waarbij de koningin aanwezig zal zijn. Maar, vanwege de te verwachte drukte worden er maar vier nabestaanden uitgenodigd. Meer niet. Ik denk dat de andere 66 families zeer verontwaardigd zullen zijn. En terecht.

En wat gebeurt er begin mei in New York? Een herdenking waarbij, vanwege de drukte 50 nabestaanden worden genodigd. En de andere 2700 families reageren helemaal niet.
We gaan DV in september de 10 jaar 9/11 herdenking meemaken. Een stadion vol nabestaanden? Ik ben benieuwd.

Zal ik eens wat verklappen? De bovenste verdiepingen van de WTC's waren doodeng. Als het ging waaien ging je soms een meter heen en weer. En de liften klapperden dan in de schachten. Kon je 100 trappen af in die wiebeltoren. Dat deed niemand.
En als je even rekent, weet je wat het betekent: dagelijks 45.000 mensen naar hun werkplekken en 100.000 bezoekers van bedrijven en toeristen. Zelfs regelmatig verspreid over een werkdag nauwelijk te doen. Laat staan tussen 8 en 9 's morgens.
45000 buro's
45000 burostoelen
400 wc's
400 wasbakken
2000 dossierkasten
3000 liftdeuren
2750 portefeuilles
2000 mobieltjes
60000 telefoons
400 koelkasten
2000 koffiezetters
45000 ramen van 40x180
miljoenen tonnen beton

Allemaal tot stof vergaan.

Daarvoor is mijn geloof niet groot genoeg.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
huisman

Bericht door huisman »

Refo schreef:Je moeder mobiel bellen uit een vliegtuig kon helemaal niet. Ik vraag me af of dat nu al wel kan.
Onzin Refo ik heb regelmatig een vlieger aan de lijn die mij mobiel belt terwijl hij nog in de lucht zit. Ook in 2001 kon dat.
Plaats reactie