Mara schreef:refo schreef:ZWP schreef:Refo gelooft echt niet in die complottheorieën, hij zit gewoon wat te 'trollen'.
Don't feed the troll, zeggen ze dan...

Het zijn geen complottheorieën. Ik ben met een internationaal gezelschap al een paar jaar bezig om alle bijzonderheden rond 9/11 uiteen te rafelen.
Er is één vaststaand feit: WTC1+2+7 zijn ingestort.
Al het ander eromheen is gefaked.
Maar het is het makkelijkst het complottheorie te noemen. DAn hoef je niet te reageren.
En dat andere vliegtuig wat neergestort is dan ? Op weg naar het Pentagon ? Toch geen fake, er zijn opnames van, van een man die naar zijn moeder belt

?
Er is geen enkele opname van. Het was 2001. Je moeder mobiel bellen uit een vliegtuig kon helemaal niet. Ik vraag me af of dat nu al wel kan.
Ook van het vliegtuigwrak zijn geen beelden.
Alleen een foto van rookpluimen. Het vliegtuig is volkomen verdampt.
Overigens was het niet op weg naar het Pentagon.
Maar je kunt snel 1 miljoen euro verdienen.
http://heiwaco.tripod.com/chall.htm
Vorig jaar is er een vliegtuig verongelukt in Libië. 70 Nederlanders zijn omgekomen. Stel, er wordt een herdenking georganiseerd, waarbij de koningin aanwezig zal zijn. Maar, vanwege de te verwachte drukte worden er maar vier nabestaanden uitgenodigd. Meer niet. Ik denk dat de andere 66 families zeer verontwaardigd zullen zijn. En terecht.
En wat gebeurt er begin mei in New York? Een herdenking waarbij, vanwege de drukte 50 nabestaanden worden genodigd. En de andere 2700 families reageren helemaal niet.
We gaan DV in september de 10 jaar 9/11 herdenking meemaken. Een stadion vol nabestaanden? Ik ben benieuwd.
Zal ik eens wat verklappen? De bovenste verdiepingen van de WTC's waren doodeng. Als het ging waaien ging je soms een meter heen en weer. En de liften klapperden dan in de schachten. Kon je 100 trappen af in die wiebeltoren. Dat deed niemand.
En als je even rekent, weet je wat het betekent: dagelijks 45.000 mensen naar hun werkplekken en 100.000 bezoekers van bedrijven en toeristen. Zelfs regelmatig verspreid over een werkdag nauwelijk te doen. Laat staan tussen 8 en 9 's morgens.
45000 buro's
45000 burostoelen
400 wc's
400 wasbakken
2000 dossierkasten
3000 liftdeuren
2750 portefeuilles
2000 mobieltjes
60000 telefoons
400 koelkasten
2000 koffiezetters
45000 ramen van 40x180
miljoenen tonnen beton
Allemaal tot stof vergaan.
Daarvoor is mijn geloof niet groot genoeg.