Dad weed ik niet, ben nog nooid in weden geweesd.:oOorspronkelijk gepost door Baco
Alleen het kerkbezoek zal wel anders zijn a.s vakantie, hoe gaat dit in weden??
hoe brengen we de zondag door op ons vakantieadres?
Aha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:Oorspronkelijk gepost door Baco
Foutje bedankt, gaat goed komen.
ZWEDEN!!!!!!!!!!!
Svenska kyrkan har rum för alla, för den sökande och tvivlande som för den trosvisse, för den som hunnit kortare likaväl som för den som hunnit längre på trons väg. Kyrkan är en plats för gudstjänster, möten och samtal. Kyrkan finns till hands vid de högtidliga tillfällena i livet, men har också på olika sätt betydelse för våra vardagliga behov av eftertanke, stillhet och omsorg. Kyrkans sätt att vara kyrka har förändrats genom dess tusenåriga historia, men uppgiften har alltid varit densamma - att vara en plats för möten mellan människor och mellan människor och Gud.
~~Soli Deo Gloria~~
Eh ... de Zweedse kerk heeft ruimte voor iedereen? Zowel voor de zoekende en twijfelende als voor ...?Oorspronkelijk gepost door HendrikusAha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:Oorspronkelijk gepost door Baco
ZWEDEN!!!!!!!!!!!
Svenska kyrkan har rum för alla, för den sökande och tvivlande som för den trosvisse, för den som hunnit kortare likaväl som för den som hunnit längre på trons väg. Kyrkan är en plats för gudstjänster, möten och samtal. Kyrkan finns till hands vid de högtidliga tillfällena i livet, men har också på olika sätt betydelse för våra vardagliga behov av eftertanke, stillhet och omsorg. Kyrkans sätt att vara kyrka har förändrats genom dess tusenåriga historia, men uppgiften har alltid varit densamma - att vara en plats för möten mellan människor och mellan människor och Gud.
Poeh, dat valt nog niet mee.
Je bent fijn op dreef vanavond met vriendelijke antwoorden :!Oorspronkelijk gepost door LecramWaarom eigenlijk niet zwemmen? Je mag wel duckies lezen en spelletjes doen. Wellicht ook een partijtje voetbal op de camping of grasveld, maar zodra het nat wordt mag het niet?Oorspronkelijk gepost door Marjan
Je gaat toch niet zwemmen of zo, de kinderen vervelend zich dan best wel. Ik zorgde altijd voor een jaargang duckies, je doet eens een spelletje maar als het heel warm is heb ik zelf ook niet veel puf.
[Aangepast op 2/3/05 door Lecram]
We zitten nooit op een camping oa omdat dat met een adhd-kind geen genoegen is. Het is dus altijd een huisje en wel zonder eigen zwembad. Dat betekent dat je om te zwemmen in de auto moet stappen en óf naar een betaald zwembad gaan óf naar een meer in de buurt. Dat zijn allebei dingen die we thuis ook niet doen.
Verder hebben allerlei mensen het over bandjes en een enkele verlichte zelfs over een cd'tje. Voor zover ik weet draai je die allebei niet af op een mp3speler. Zelfs iemand als ik met een 40+ huishoudbrein weet dat.
Be yourself, there are plenty of others.
Nee, een heleboel woorden kun je wel raden, maar soms...Oorspronkelijk gepost door Bar Yamino
Eh ... de Zweedse kerk heeft ruimte voor iedereen? Zowel voor de zoekende en twijfelende als voor ...?
Duidelijk is in elk geval dat ze Baco & Co niet de deur zullen wijzen in de kerk van Zweden.
~~Soli Deo Gloria~~
K zal es eventjes vertalen
Kyrkan haar en plaats voor goudhamster, moeten toch met sambal. Kyrkan fronste haar wenkbrauwen legde de högtidliga tillfällena op tafel, men haar också påpå sätt al aan tafel beltegoed för våra het oudste dochtertje van vardagliga
Zo een stuk vertaalwerk al voor je gdaan Baco... jij de rest!
Svenska keek achterom en zocht Allah, voor den sokken och Tvivlande stond voor den spiegel, voor den som korting in Likaväl (winkelscentrum) voor het sommetje hun langere påntelons vläg!!!Oorspronkelijk gepost door HendrikusAha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:Oorspronkelijk gepost door Baco
ZWEDEN!!!!!!!!!!!
Kyrkan är en plats för gudstjänster, möten och samtal. Kyrkan finns till hands vid de högtidliga tillfällena i livet, men har också på olika sätt betydelse för våra vardagliga behov av eftertanke, stillhet och omsorg. Kyrkans sätt att vara kyrka har förändrats genom dess tusenåriga historia, men uppgiften har alltid varit densamma - att vara en plats för möten mellan människor och mellan människor och Gud.
Kyrkan haar en plaats voor goudhamster, moeten toch met sambal. Kyrkan fronste haar wenkbrauwen legde de högtidliga tillfällena op tafel, men haar också påpå sätt al aan tafel beltegoed för våra het oudste dochtertje van vardagliga
Zo een stuk vertaalwerk al voor je gdaan Baco... jij de rest!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Sorry als ik je gekwetst heb.Oorspronkelijk gepost door MarjanJe bent fijn op dreef vanavond met vriendelijke antwoorden :!Oorspronkelijk gepost door LecramWaarom eigenlijk niet zwemmen? Je mag wel duckies lezen en spelletjes doen. Wellicht ook een partijtje voetbal op de camping of grasveld, maar zodra het nat wordt mag het niet?Oorspronkelijk gepost door Marjan
Je gaat toch niet zwemmen of zo, de kinderen vervelend zich dan best wel. Ik zorgde altijd voor een jaargang duckies, je doet eens een spelletje maar als het heel warm is heb ik zelf ook niet veel puf.
We zitten nooit op een camping oa omdat dat met een adhd-kind geen genoegen is. Het is dus altijd een huisje en wel zonder eigen zwembad. Dat betekent dat je om te zwemmen in de auto moet stappen en óf naar een betaald zwembad gaan óf naar een meer in de buurt. Dat zijn allebei dingen die we thuis ook niet doen.
Verder hebben allerlei mensen het over bandjes en een enkele verlichte zelfs over een cd'tje. Voor zover ik weet draai je die allebei niet af op een mp3speler. Zelfs iemand als ik met een 40+ huishoudbrein weet dat.
Ik bedoelde met die vraag over dat zwembad dat we veel dingen doen of niet doen omdat we dat zo mee hebben gekregen. In principe maakt het geen verschil of je een stukje fietst of een stukje zwemt. Maar ik kan me voorstellen dat dat tegen ons gevoel in gaat.
Er zijn overigens ook cd spelers die mp3 cd's af kunnen spelen. En op een CD kan je ook mp3's opslaan.

(ben je weer op de hoogte)
Je hebt me niet gekwetst hoor. (even mijn zakdoek weggooienOorspronkelijk gepost door LecramSorry als ik je gekwetst heb.Oorspronkelijk gepost door MarjanJe bent fijn op dreef vanavond met vriendelijke antwoorden :!Oorspronkelijk gepost door LecramWaarom eigenlijk niet zwemmen? Je mag wel duckies lezen en spelletjes doen. Wellicht ook een partijtje voetbal op de camping of grasveld, maar zodra het nat wordt mag het niet?Oorspronkelijk gepost door Marjan
Ik bedoelde met die vraag over dat zwembad dat we veel dingen doen of niet doen omdat we dat zo mee hebben gekregen. In principe maakt het geen verschil of je een stukje fietst of een stukje zwemt. Maar ik kan me voorstellen dat dat tegen ons gevoel in gaat.
Er zijn overigens ook cd spelers die mp3 cd's af kunnen spelen. En op een CD kan je ook mp3's opslaan.
(ben je weer op de hoogte)

Idd doen we een heleboel dingen uit gewoonte wel of niet. De eerste keer dat wij op zondag naar Reeuwijk gingen met de hond (natuurgebied, kun je heerlijk lopen en de hond mag los) voelde ik me knap onbehaaglijk. Dat hadden we nog nooit gedaan. Maar wat zou er fout aan zijn eigenlijk? We slaan er geen dienst voor over, we hoeven ons er niet voor om te kleden, het is gewoon heerlijk ontspannend. Het enige wat ik jammer vind is dat het een kleine tien minuten met de auto is.
Be yourself, there are plenty of others.
Zal toch nog ff een spoedcursus zweeds gaan volgen, valt idd niet mee!!!:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Bar YaminoEh ... de Zweedse kerk heeft ruimte voor iedereen? Zowel voor de zoekende en twijfelende als voor ...?Oorspronkelijk gepost door HendrikusAha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:Oorspronkelijk gepost door Baco
ZWEDEN!!!!!!!!!!!
Heb nog wel een Zweedse grammatica liggen thuis ... Maar ik ben bang dat ik die zangerigheid niet uit een boekje leer. ;-)Oorspronkelijk gepost door BacoZal toch nog ff een spoedcursus zweeds gaan volgen, valt idd niet mee!!!:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Bar YaminoEh ... de Zweedse kerk heeft ruimte voor iedereen? Zowel voor de zoekende en twijfelende als voor ...?Oorspronkelijk gepost door HendrikusAha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:Oorspronkelijk gepost door Baco
ZWEDEN!!!!!!!!!!!
Hé ... da's mijn plaatje! Ga je eigen plaatje uploaden ...Oorspronkelijk gepost door BacoZal toch nog ff een spoedcursus zweeds gaan volgen, valt idd niet mee!!!:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Bar YaminoEh ... de Zweedse kerk heeft ruimte voor iedereen? Zowel voor de zoekende en twijfelende als voor ...?Oorspronkelijk gepost door HendrikusAha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:Oorspronkelijk gepost door Baco
ZWEDEN!!!!!!!!!!!

sorry sorry, ik snap er niets meer van, verandert steeds weer!!:(:(Oorspronkelijk gepost door Bar YaminoHé ... da's mijn plaatje! Ga je eigen plaatje uploaden ...Oorspronkelijk gepost door BacoZal toch nog ff een spoedcursus zweeds gaan volgen, valt idd niet mee!!!:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Bar YaminoEh ... de Zweedse kerk heeft ruimte voor iedereen? Zowel voor de zoekende en twijfelende als voor ...?Oorspronkelijk gepost door Hendrikus Aha, in dat geval kan ik je het volgende meedelen:
Poeh, dat valt nog niet mee.![]()