Welke bordspellen zijn favouriet
Schaken is leuk en kolonisten origineel.
Verder zijn alle bordspellen verschrikkelijk! :ha
Zie voor verdere motivatie: http://www.omsionswil.nl/forum2/viewthread.php?tid=6078
Zie voor verdere motivatie: http://www.omsionswil.nl/forum2/viewthread.php?tid=6078
- Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Jongere
Schaken is leuk en kolonisten origineel.
Haha, dit is voor meer personen een reden om bijvoorbaat al een hekel aan veel spellen te hebben.
Nee hoor, je kunt het ook in je eentje doen;Oorspronkelijk gepost door Marjan
Het is geen bordspel, het is heel ingewikkeld, het is Chinees en je kunt om geld spelen:
mah-jongg!
Doen we heel graag. Maar je moet met minstens drie mensen zijn, liefst vier.
Meteen maar het plaatje er bij:
[Aangepast op 17/2/05 door Marjan]
Mahjong
Dat is helaas het enige wat de meeste mensen weten van mahjong. Steeds twee dezelfde stenen van de stapel halen en dan proberen om de hele stapel weg te krijgen. Is wel heel leuk (ik heb een mooie versie met plaatjes van asterix!) maar het gezelschapsspel is ook echt heel leuk! Beetje sfeermaken door alle regels over het bouwen van de muur, wie is oost etc, pung en kong. Heerlijk!Oorspronkelijk gepost door GianNee hoor, je kunt het ook in je eentje doen;Oorspronkelijk gepost door Marjan
Het is geen bordspel, het is heel ingewikkeld, het is Chinees en je kunt om geld spelen:
mah-jongg!
Mahjong
Be yourself, there are plenty of others.
Misschien is het dan een leuk idee om met een mannetje of veertig een keer op een zaterdagavond bij jou te komen mahjongen.Oorspronkelijk gepost door MarjanDat is helaas het enige wat de meeste mensen weten van mahjong. Steeds twee dezelfde stenen van de stapel halen en dan proberen om de hele stapel weg te krijgen. Is wel heel leuk (ik heb een mooie versie met plaatjes van asterix!) maar het gezelschapsspel is ook echt heel leuk! Beetje sfeermaken door alle regels over het bouwen van de muur, wie is oost etc, pung en kong. Heerlijk!Oorspronkelijk gepost door GianNee hoor, je kunt het ook in je eentje doen;Oorspronkelijk gepost door Marjan
mah-jongg!
Mahjong
Lijkt me enig!Oorspronkelijk gepost door GianMisschien is het dan een leuk idee om met een mannetje of veertig een keer op een zaterdagavond bij jou te komen mahjongen.Oorspronkelijk gepost door MarjanDat is helaas het enige wat de meeste mensen weten van mahjong. Steeds twee dezelfde stenen van de stapel halen en dan proberen om de hele stapel weg te krijgen. Is wel heel leuk (ik heb een mooie versie met plaatjes van asterix!) maar het gezelschapsspel is ook echt heel leuk! Beetje sfeermaken door alle regels over het bouwen van de muur, wie is oost etc, pung en kong. Heerlijk!Oorspronkelijk gepost door GianNee hoor, je kunt het ook in je eentje doen;Oorspronkelijk gepost door Marjan
mah-jongg!
Mahjong
Jammer dat je mahjong met hooguit vier speelt...

Ik geef mijn adres nog maar niet.
Be yourself, there are plenty of others.
Ooit eens een keer 5 maanden [zo lang duurden bij ons de zeereizen] ge-mensergerjeniet-tert. Ik was meestal de verliezer. Zo kreeg ik op mijn verjaardag een dobbelsteen gemaakt van bierdozen en zeekaarten [1meter in het vierkant] met alleen maar 6 en en nog verloor ik. :#Oorspronkelijk gepost door MSVakantie 2003 met Beter-Uit er werdt toen onuitputtelijk mens erger je niet gespeeld, toen echt leuk, frustrerend voor de geslagen persoon:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Lijkt me leuk om een OSW meeting voor te organiseren.
En dan spelen:
MENS ERGER JE NIET
:+
Maar gelukkig kan ik tegen m'n verlies. Eigenlijk spelen wij alleen maar om gezellig bij elkaar te zitten. Zo hebben wij regelmatig een bordspel gespeeld waarbij we maar een paar zetten deden en de rest van de avond eindeloos zaten te kletsen.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.