Amicitia / BETER-UIT / Kompas-Tours / Avanta / Daniel / HBGJ
Super! Welk kamp ga je leiden?Oorspronkelijk gepost door takkie
Ben zelf 3 keer met een Danielkamp meegeweest, 2 keer met Beter-uit, 2 keer met Amicitia
Hoop deze zomer voor de 2e keer een Danielkamp te gaan leiden!
ga zelf zonder reisorganisatie op vakantie.
groeten, takkie
Ik ga jongenskamp Hattem leiden.
Loon op Zand, +16,Oorspronkelijk gepost door kridjeSuper! Welk kamp ga je leiden?Oorspronkelijk gepost door takkie
Ben zelf 3 keer met een Danielkamp meegeweest, 2 keer met Beter-uit, 2 keer met Amicitia
Hoop deze zomer voor de 2e keer een Danielkamp te gaan leiden!
ga zelf zonder reisorganisatie op vakantie.
groeten, takkie
Ik ga jongenskamp Hattem leiden.
... en de reis naar Schotland had ook nog es een romantisch gevolg! :inOorspronkelijk gepost door panfluit
Ik ben 2x met Beter-Uit en 1x met Amicitia meegeweest. Amicitia viel tegen. Niet zozeer de reis (Noorwegen), maar 'de verpakking'. Er was geen mogelijkheid tot discussieren, weinig openheid. Voor gezellige muziek was ook geen plaats. Beter-Uit was echt geweldig (Schotland+Parijs).
Oorspronkelijk gepost door prinses... en de reis naar Schotland had ook nog es een romantisch gevolg! :inOorspronkelijk gepost door panfluit
Ik ben 2x met Beter-Uit en 1x met Amicitia meegeweest. Amicitia viel tegen. Niet zozeer de reis (Noorwegen), maar 'de verpakking'. Er was geen mogelijkheid tot discussieren, weinig openheid. Voor gezellige muziek was ook geen plaats. Beter-Uit was echt geweldig (Schotland+Parijs).
Kijk, daar zijn nu juist die jongerenreizen voor:,:D
Oorspronkelijk gepost door prinses... en de reis naar Schotland had ook nog es een romantisch gevolg! :inOorspronkelijk gepost door panfluit
ohoh :in:in:in
jij bent toch onder de pannen, Tuk?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door prinses... en de reis naar Schotland had ook nog es een romantisch gevolg! :inOorspronkelijk gepost door panfluit
ohoh :in:in:in