RD DEBAT 2 November Den Haag

Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Dan heb je een verkeerd antwoord gegeven op Anemoon, want die bedoelde het wel degelijk geografisch. Vanuit het noorden is het een beroerd eind naar Den Haag, en dan zou een geografisch centrale plaats heel passend zijn.

Van mij mogen ze de regering ook naar Utrecht verplaatsen.
Dat kan je uit de opmerking van Anemoon ook niet helemaal opmaken, maar ik ben het met je eens: hij zal het ongetwijfeld bedoeld hebben. Vanuit Den Haag vetrekken wel 10 keer zoveel treinen dan vanuit Barneveld. Dus zo bezien is Den Haag zo gek nog niet. Overigens ga ik zelf die avond naar de Melkweg in - jawel, Amsterdam - waar een soortgelijk debat wordt gehouden.
Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
beste harry

komt anemoon zo mannelijk over dat je er de titel 'hij' aan geeft?

dat kan natuurlijk, maar ik ben een 'zij'...

en dat er vanuit den haag 10 x meer treinen vertrekken dan vanuit barneveld heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat den haag zo centraal ligt
nee, de meeste activiteiten vinden plaats in het midden van het land en daarom moeten er zoveel mensen den haag uit zien te komen...

:D

overigens vind ik barneveld nog een akelig eind rijden, dat red ik ook niet in een uur...
Ik kijk eerlijk gezegd alleen maar naar het nicnaampje. Harry kan ook heel goed een 'zij' zijn. Dat van die treinen is een goed punt. Maar helemaal zullen we hier wel niet uitkomen. Als stedeling zal ik altijd wel een vooroordeel houden tegenover plattelanders. Zucht, en dat terwijl ik een kruistocht voer tegen vooroordelen. Niets is een mens blijkbaar vreemd...
Billy

Bericht door Billy »

wat een gezwam allemaal zeg.

maarre WIE gaat er nou allemaal morgenavond naar The Hague??

Ik ben er iig met nog een paar anderen ( autooje vol zeg maar)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Billy
ikkuh
Billy

Bericht door Billy »

[en billy, jij met je:
zo belangrijk is dat debat nou ook weer niet hoor...

nee , maar die verkiezingen wel:bou::cool::cool:

[Aangepast op 1/11/04 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Harry
Oorspronkelijk gepost door Lassie
ik vind het positief dat het rd voor zijn abonnees een debat-avond organiseert

jammer dat het niet in barneveld wordt gehouden, een beetje centraal in nederland, want dan zouden zelfs wij er heengaan

ze lijken wel een beetje op osw, met hun bijeenkomsten in de meest bizarre uithoeken van het land...

:u:u:u
Sorry hoor, maar Den Haag een vreemde uithoek? Dit maakt op mij als randstedeling een vrij wereldvreemde indruk. Volgens mij ligt een gat als Barneveld veel meer in de periferie...
Lunteren staat in het midden van Nederland, zeer centraler dan Den Haag.
(voor mij zeker 2,5 uur reizen met de trein plus nog met de tram).
Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door Billy

Ik ben er iig met nog een paar anderen ( autooje vol zeg maar)
Nou fijne avond dan maar zeg. EN maar hopen dat er niet gezwamd wordt!
refo

Bericht door refo »

Hallo zeg! Den Haag is het middelpunt van een groot bewoond gebied. Lunteren van een groot onbewoond gebied. Toevallig ligt dat onbewoonde gebied midden in Nederland. Maar niet in het zwaartepunt wat bewoners betreft.

(Kippen misschien wel)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Billy

Bericht door Billy »

in 1 woord:

GEWELDIG

eRDEE Media Groep: Bedankt voor deze fantastische avond!

vooral de bijdrage van de heer Wecke ( pro-Kerry) was geweldig!!

1 blamage:

..... de heer Visser ( directeur Erdee Media GRoep) moet heeeeel snel zijn Engels op gaan poetsen. Voor een directeur sloeg dit " Engels" gebrabbel echt Nergens op ( iemand met groep 8 basisschool kan het nog beter):mad::mad::mad:

[Aangepast op 3/11/04 door Billy]

Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door refo
Hallo zeg! Den Haag is het middelpunt van een groot bewoond gebied. Lunteren van een groot onbewoond gebied. Toevallig ligt dat onbewoonde gebied midden in Nederland. Maar niet in het zwaartepunt wat bewoners betreft.

Kippen misschien wel)
Niet zo denigrerend over mijn vorige woonplaats, hè :in:in
Plaats reactie