RD DEBAT 2 November Den Haag

Billy

RD DEBAT 2 November Den Haag

Bericht door Billy »

WIE GAAT ERHEEN???

Afbeelding

Het RD houdt, op de dag van de verkiezingen, een debatavond.

Sprekers zijn Eimert van Middelkoop (Eerste Kamerlid voor de ChristenUnie) en drs. Léon Wecke (Radboud Universiteit Nijmegen).

Zij zullen de discussie aangaan onder leiding van RD-journalist Riekelt Pasterkamp.

Tijdens het debat zal er rechtstreeks contact zijn met Koen Corver, correspondent van het RD in de Verenigde Staten.
Hij geeft indrukken van de verkiezingsdag.

Datum:

D.V. 2 november 2004

Aanvang: 19.30 uur
Nederlands
Congres Centrum
Churchillplein 10
Den Haag

Bestel Kaarten op:KLIK HIER
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lassie

Bericht door Lassie »

Wat heeft het voor nut om hier over een debat avond te gaan houden.

(ik geef liever mijn geld ergens anders aan uit). :$
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Lassie

:stu tís GRATIS:stu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
refo

Bericht door refo »

Opschieten dus. Maar mij lijkt het vrij nutteloos.

Je kunt beter een conferentie houden over: welke maatregelen moet Nederland nemen als Bush echt herkozen wordt?

:);)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door refo

Je kunt beter een conferentie houden over: welke maatregelen moet Nederland nemen als Bush echt herkozen wordt?

:);)
Algehele mobilisatie?
Boycit van Amerikaanse producten?
Diplomatieke stappen?

En wat gaan we doen als Steven McGrath herkozen wordt in Barbados?
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Billy

:stu tís GRATIS:stu
de reis erheen wordt vergoed?

(dan kom ik zeker) :D :,
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
ik vind het positief dat het rd voor zijn abonnees een debat-avond organiseert

jammer dat het niet in barneveld wordt gehouden, een beetje centraal in nederland, want dan zouden zelfs wij er heengaan

ze lijken wel een beetje op osw, met hun bijeenkomsten in de meest bizarre uithoeken van het land...

:u:u:u
Harry

Bericht door Harry »

jammer dat het niet in barneveld wordt gehouden, een beetje centraal in nederland, want dan zouden zelfs wij er heengaan

ze lijken wel een beetje op osw, met hun bijeenkomsten in de meest bizarre uithoeken van het land...

Sorry hoor, maar Den Haag een vreemde uithoek? Dit maakt op mij als randstedeling een vrij wereldvreemde indruk. Volgens mij ligt een gat als Barneveld veel meer in de periferie...
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Harry

Sorry hoor, maar Den Haag een vreemde uithoek? Dit maakt op mij als randstedeling een vrij wereldvreemde indruk. Volgens mij ligt een gat als Barneveld veel meer in de periferie...
:u:u:u:u:u:u:u:u
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Unionist

Bericht door Unionist »

Je lijkt wel een Amsterdammer, Harry: alles buiten DE stad is "op het platteland"...

Als we bedenken dat het middelpunt van Nederland in Lunteren ligt, is volgens mij Den Haag meer periferie dan Barneveld. Want wat ligt er allemaal nog ten westen van Den Haag? (in Nederland dan hè, grapjassen)
Harry

Bericht door Harry »

WIL JIJ MIJ NOOIT MEER VOOR AMSTERDAMMER UITMAKEN!!:?

Wie zegt dat ik een geografisch argument gebruik? De regering zetelt in Den Haag, de hoofdstad ligt in het westen, de meeste mensen wonen er en dan mag ik niet spreken van Barneveld in de periferie? Dacht het wel...
Unionist

Bericht door Unionist »

Dan heb je een verkeerd antwoord gegeven op Anemoon, want die bedoelde het wel degelijk geografisch. Vanuit het noorden is het een beroerd eind naar Den Haag, en dan zou een geografisch centrale plaats heel passend zijn.

Van mij mogen ze de regering ook naar Utrecht verplaatsen.
Jongere

Bericht door Jongere »

Ik ga er ook heen, ben benieuwd. Ik ga niet zo zeer voor het debat, meer om iets te leren van allebei de standpunten. Tenslotte hebben wij er in Nederland maar bar weinig mee te maken wat er daar op de verkiezingen gebeurd maar ik vind het leuk om te volgen. En het is natuurlijk helemaal handig dat Den Haag zo dichtbij is! :D
Plaats reactie