Kreta!!!!

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Waarom kom ik niet voor in het verslag? heb ik heel mijn vakantie aan mijn lieve nichtje lopen denken dat ik ze zolang niet zou zien, en dan homaar, ze is haar oompie helemaal vergeten. Maar er blijft nog een vraag open die nog niet gesteld is. Wanneer ontmoet je nu weer die leuke jongen van het strand?
Het moest er even uit.:,
Hoe kunt u dat nou zeggen?!Ik heb toch een leuke kaart gestuurd?! :,:,:,:,:,
en de rest houden we nog maar even in 't midden :,:,:,:,:,:D:cool::o:P

TROUWENS............. KOM IK DAN WEL IN UW VERSLAG VOOR?!?!?!?!?!? NOU?! :P :D:u:D:!:cool::P:o:bou:

:,:,:,:,:,:, Ik heb mijn verslag nog niet helemaal klaar, dus kan ik het er nog tussen lassen.:,:,
t zou kunnen maar dan zou ik dat ook kunnen doen natuurlijk! :eur
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

:,:,:,:, ja, maar jou verslag was al klaar:D
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Nou, als ik zo brutaal mag zijn, zal ik DE vraag, die ons allen bezighoudt dan mar stellen....Was 'tie er bij tijdens de vakantie Daphne: DE jongen van je dromen. En zo ja is er sprake van een ontluikende romance. Of heb je de jongens maar effe uit je hoofd gezet?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door moderne gelovige
Nou, als ik zo brutaal mag zijn, zal ik DE vraag, die ons allen bezighoudt dan mar stellen....Was 'tie er bij tijdens de vakantie Daphne: DE jongen van je dromen. En zo ja is er sprake van een ontluikende romance. Of heb je de jongens maar effe uit je hoofd gezet?
voor jou een vraag, voor mij een weet :!
:,:,:,:, ja, maar jou verslag was al klaar:D

Ja, das waar.... nou goed... dan geef ik 't wel toe....:# [size=-2]maar ik verwacht wel mijn naam te lezen in uw reisverslag hoor[/size]:sne

:stu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Plaats reactie