Mara schreef:Dan komt het toch in de buitenlucht![]()
Maar ach, de atmosfeer is groot genoeg

Mara schreef:Dan komt het toch in de buitenlucht![]()
Maar ach, de atmosfeer is groot genoeg
En je hebt er toch allesbranders voor?Democritus schreef:Daar heb heb je toch een goede afzuiging voor?Mara schreef:Dat geeft giftige gassenWillem schreef:Waarom niet? Dat brandt lekker!Mara schreef:Maar is die vloer dan niet behandeld met beits of olie ? Dan kun je hem niet in de openhaard gooien
Leuk!!! Geniet ervan!JolandaOudshoorn schreef:Krans en dingetjes om daar aan te hangen. Pas zag ik dat een krans horizontaal werd gehangen en dan kan je het als een soort kroonluchter volhangen met snuisterijen. Bij veel tuincentra zijn de kerstartikelen in de aanbieding, dus heel wat leuke (stoffen) hartjes, sterren, etc gevonden en een lint waaraan ik de krans ga ophangen.
Verder een klein rond poefje (5 Euro) en een schoonloopmat (6 Euro)
Straks dus lekker een beetje knutselen en dan genieten van het resultaat!
ontberen doet waarderenhenriët schreef:Warmte in huis!!!
Nieuwe ketel is aangesloten.. heeerlijk vanavond gewoon thuis onder een warme douche!
henriët schreef:Warmte in huis!!!
Nieuwe ketel is aangesloten.. heeerlijk vanavond gewoon thuis onder een warme douche!
ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
en twee kraamkadootjes....
mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
Dat is pijnlijk toch ?MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)
Balen, die nierstenen. En als je het lief vraagt, dan doen ze dat vast wel eventjes!!!MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)
vreselijk ja....Mara schreef:Dat is pijnlijk toch ?MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)die stenen bedoel ik.