Mara schreef:Dan komt het toch in de buitenlucht![]()
Maar ach, de atmosfeer is groot genoeg
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
En je hebt er toch allesbranders voor?Democritus schreef:Daar heb heb je toch een goede afzuiging voor?Mara schreef:Dat geeft giftige gassenWillem schreef:Waarom niet? Dat brandt lekker!Mara schreef:Maar is die vloer dan niet behandeld met beits of olie ? Dan kun je hem niet in de openhaard gooien
- JolandaOudshoorn
Krans en dingetjes om daar aan te hangen. Pas zag ik dat een krans horizontaal werd gehangen en dan kan je het als een soort kroonluchter volhangen met snuisterijen. Bij veel tuincentra zijn de kerstartikelen in de aanbieding, dus heel wat leuke (stoffen) hartjes, sterren, etc gevonden en een lint waaraan ik de krans ga ophangen.
Verder een klein rond poefje (5 Euro) en een schoonloopmat (6 Euro)
Straks dus lekker een beetje knutselen en dan genieten van het resultaat!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Leuk!!! Geniet ervan!JolandaOudshoorn schreef:Krans en dingetjes om daar aan te hangen. Pas zag ik dat een krans horizontaal werd gehangen en dan kan je het als een soort kroonluchter volhangen met snuisterijen. Bij veel tuincentra zijn de kerstartikelen in de aanbieding, dus heel wat leuke (stoffen) hartjes, sterren, etc gevonden en een lint waaraan ik de krans ga ophangen.
Die kransen zijn ook in een kleuterklas horizontaal goed te gebruiken,
dan kun je ze verven, of er iets aan hangen, om duidelijk te maken welke tafel t is.. je weet wel rode of gele of wat dan ook tafel, of als je met thema werkt, bijv. Paddington hangt boven de ene tafel een krans met een pad.bear eraan die zit enz enz.
Ook handig op vbc, zodat kinderen hun plaatsje weten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Warmte in huis!!!
Nieuwe ketel is aangesloten.. heeerlijk vanavond gewoon thuis onder een warme douche!
Nieuwe ketel is aangesloten.. heeerlijk vanavond gewoon thuis onder een warme douche!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ontberen doet waarderenhenriët schreef:Warmte in huis!!!
hoeslakens,
overtrekken,
ondergoed,
DVD's,
herfstchocolade,
noten
oliebollen
overtrekken,
ondergoed,
DVD's,
herfstchocolade,
noten
oliebollen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
henriët schreef:Warmte in huis!!!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
"Nieuwe" kamer voor oudste dochter...
Nieuw behangetje, alles gewit en geverfd...
Nieuw laminaatje, en leuke houten luxaflexjes...
Nieuwe kast en ledikant, met nachttafeltje...
Nog een keer een bureautje en een lekkere stoel, en dan hoop ik dat ze er nog jaren met plezier, mag slapen, leren enz.
Nieuw behangetje, alles gewit en geverfd...
Nieuw laminaatje, en leuke houten luxaflexjes...
Nieuwe kast en ledikant, met nachttafeltje...
Nog een keer een bureautje en een lekkere stoel, en dan hoop ik dat ze er nog jaren met plezier, mag slapen, leren enz.
- MarthaMartha
rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
en twee kraamkadootjes....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
- MarthaMartha
mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)
Dat is pijnlijk toch ?MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Balen, die nierstenen. En als je het lief vraagt, dan doen ze dat vast wel eventjes!!!MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
vreselijk ja....Mara schreef:Dat is pijnlijk toch ?MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)die stenen bedoel ik.
nog drie maanden, dan is alle ellende voorbij hoop ik, en verder gewoon blijven genieten van het schoppertje!!!