Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()

Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
Om meer vrouwen in de verslavingsthermometer te krijgen?jvdg schreef:Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
Dachten jullie dat echt?? Ik gebruik toch andere woorden?Tiberius schreef:Om meer vrouwen in de verslavingsthermometer te krijgen?jvdg schreef:Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
Inderdaad.Katharina van Bora schreef:Dachten jullie dat echt?? Ik gebruik toch andere woorden?huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
![]()
Maar wees gerust: hij is weer thuis bij vrouw en kids!
huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
Zelf mijn eigen deelnemen aan dit forum draagt niet echt bij aan mijn gelukhenriët schreef:Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
![]()
Hoop je nu dat ze toch wel eens stiekum meeleest?huisman schreef:Zelf mijn eigen deelnemen aan dit forum draagt niet echt bij aan mijn gelukhenriët schreef:Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
![]()
(Een keertje uit eten met huisvrouw maakt mij veel gelukkiger dan dit fantastische forum)
huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
Ja, huisvrouw kijkt ook weleens hoofdschuddend als ik met een verbeten trek om mijn mond de zoveelste posting verstuur.helma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
ik zou mijn man gelukkig maken door te stoppen hier
haha, klinkt bekendhelma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
goed zo, had ook niet anders verwacht!!huisman schreef:Zelf mijn eigen deelnemen aan dit forum draagt niet echt bij aan mijn gelukhenriët schreef:Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
![]()
(Een keertje uit eten met huisvrouw maakt mij veel gelukkiger dan dit fantastische forum)
Tja, het is hier ook niet altijd even makkelijk... keiharde discussies...huisman schreef:Ja, huisvrouw kijkt ook weleens hoofdschuddend als ik met een verbeten trek om mijn mond de zoveelste posting verstuur.helma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)