Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Om meer vrouwen in de verslavingsthermometer te krijgen?jvdg schreef:Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
- Katharina van Bora
Dachten jullie dat echt?? Ik gebruik toch andere woorden?Tiberius schreef:Om meer vrouwen in de verslavingsthermometer te krijgen?jvdg schreef:Hij post onder de naam Katharina van Bora.huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
Maar wees gerust: hij is weer thuis bij vrouw en kids!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Inderdaad.Katharina van Bora schreef:Dachten jullie dat echt?? Ik gebruik toch andere woorden?huisman schreef:Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()
![]()
Maar wees gerust: hij is weer thuis bij vrouw en kids!
En hij leest het forum bij, wordt van bepaalde (ook kerkelijke topics) weer wat verdrietig en blijft daarom voorlopig even weg van RF.
Groeten allemaal.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik mis Wim....
Gelukkig zag ik dat hij nog wel in oktober online is geweest, dus misschien leest hij dit nog wel....
Gelukkig zag ik dat hij nog wel in oktober online is geweest, dus misschien leest hij dit nog wel....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum
(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
ik snap haar best
als ze mij advies vraagt weet ik nog niet of ik het wel ga anaraden
Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zelf mijn eigen deelnemen aan dit forum draagt niet echt bij aan mijn gelukhenriët schreef:Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
![]()
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hoop je nu dat ze toch wel eens stiekum meeleest?huisman schreef:Zelf mijn eigen deelnemen aan dit forum draagt niet echt bij aan mijn gelukhenriët schreef:Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
![]()
(Een keertje uit eten met huisvrouw maakt mij veel gelukkiger dan dit fantastische forum)
huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
ik zou mijn man gelukkig maken door te stoppen hier
Ja, huisvrouw kijkt ook weleens hoofdschuddend als ik met een verbeten trek om mijn mond de zoveelste posting verstuur.helma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
haha, klinkt bekendhelma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
goed zo, had ook niet anders verwacht!!huisman schreef:Zelf mijn eigen deelnemen aan dit forum draagt niet echt bij aan mijn gelukhenriët schreef:Ik hoop dat je geluk niet afhangt van het deelnemen van je vrouw aan rfhuisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
![]()
(Een keertje uit eten met huisvrouw maakt mij veel gelukkiger dan dit fantastische forum)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tja, het is hier ook niet altijd even makkelijk... keiharde discussies...huisman schreef:Ja, huisvrouw kijkt ook weleens hoofdschuddend als ik met een verbeten trek om mijn mond de zoveelste posting verstuur.helma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)