jvdg schreef:Ik ben er een groot voorstander van dat oordelende mensen als Solipsis weer eens werden geconfronteerd met dienstplicht, en hem dan voor een aantal missies in VN/NATO verband uit te zenden.
En ik stel voor dat jij je eindeloze vertrouwen in de morele staaltjes van het Westen eens opgeeft door je eens te verdiepen in de documenten die op Wikileaks staan. Karaktermoord op Julian Assange, Bradley Mannings, honderdduizend doden... allemaal zuivere koffie.
memento schreef:Over een jaar kunnen we dan mss. deze discussie nog eens aanknopen.
Lijkt me een goed plan.
* Laten we dan alle pacifisten uitzenden zonder wapens, kunnen we zien of dat werkt, problemen met alleen praten oplossen.
Een beetje pacifist trekt er überhaupt niet op uit om zijn eigen ideëen over hoe een staat in gericht moet worden op te dringen aan een ander.
* Zenden we alle JSF-tegenstanders met lekker oud, of minderwaardig materiaal op pad. Kunnen we kijken of je daarmee ook kan winnen.
Met F16's, een gedegen voorbereiding en aangescherpte ISAF voorwaarden is er geen verschil.