Met welk been stapte je vanmorgen uit bed?
Re: Met welk been stapte je vanmorgen uit bed?
- Bonny
- Contacteer:
Met je verkeerde been uit bed gestapt, Gijs?Gijs83 schreef:Dit is een leutertopic teveel
The Groom's still waiting at the altar
Dan vind ik het topic, hoelang heb jij geslapen, interessanterGijs83 schreef:Dit is een leutertopic teveel
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik vraag me in gemoede af hoe je dan die douche hebt aangezet, zodat hij als wekker kon functioneren.coupe soleil schreef:Weet ik veel. Ik word pas wakker onder de douche.
Of ben je slaapwandelaar?
Als ik er verder over nadenk, rijzen er nog meer vragen.
Dat doe ik je nu niet aan, je moet bijna weer onder de douchewekker.
-
coupe soleil
Haha. Automatische piloot!jvdg schreef:Ik vraag me in gemoede af hoe je dan die douche hebt aangezet, zodat hij als wekker kon functioneren.coupe soleil schreef:Weet ik veel. Ik word pas wakker onder de douche.
Of ben je slaapwandelaar?
Als ik er verder over nadenk, rijzen er nog meer vragen.
Dat doe ik je nu niet aan, je moet bijna weer onder de douchewekker.
even of topic: dat ik me verbaas dat deze topic al 2 blz. telt. Ik stap zelden met m'n verkeerde been uit bed 
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zijn er ook nog die na uit bed te zijn gestapt, nog op de knieën gaan?
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
- JolandaOudshoorn
dat doe ik voordat ik uit bed stap... figuurlijk dan.PvS schreef:Zijn er ook nog die na uit bed te zijn gestapt, nog op de knieën gaan?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Had eigenlijk een slotje op dit topic verwacht, dat natuurlijk een beetje bedoeld was zoals het topic van Ander, maar dan wat minder direct.
Als ex-mod had je dit kunnen weten.Jongere schreef:![]()
Had eigenlijk een slotje op dit topic verwacht, dat natuurlijk een beetje bedoeld was zoals het topic van Ander, maar dan wat minder direct.
Ik schaam me plaatsvervangend dat je dit hebt aangedurfd.
Dus alsnog vraag ik:
Doel: weer een leutertopic minder.
- Bert Mulder
- Contacteer:
En wat heb je op leuter onderwerpen (NB nederlands!) tegen...jvdg schreef: Doel: weer een leutertopic minder.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik kwam er vanmorgen achter, dat ik ( mits ik geen bekkenpijn heb), gewoon m'n beide benen uit bed slinger, en dan direct met beide benen op de grond sta 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Niks, maar het kunnen er ook teveel worden.Bert Mulder schreef:En wat heb je op leuter onderwerpen (NB nederlands!) tegen...jvdg schreef: Doel: weer een leutertopic minder.
Hebben jullie thuis enkel serieuze gesprekken dan ?
Hier wordt ook wel eens lekker geleuterd.
In een melige bui bijvoorbeeld.
Vooral 1 van mijn zoons en ik, zijn van de 'zwarte humor", dat maakt moeilijke en verdrietige situaties SOMS wat lichter.
Hier wordt ook wel eens lekker geleuterd.
In een melige bui bijvoorbeeld.
Vooral 1 van mijn zoons en ik, zijn van de 'zwarte humor", dat maakt moeilijke en verdrietige situaties SOMS wat lichter.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon