Met je verkeerde been uit bed gestapt, Gijs?Gijs83 schreef:Dit is een leutertopic teveel
Dan vind ik het topic, hoelang heb jij geslapen, interessanterGijs83 schreef:Dit is een leutertopic teveel
Ik vraag me in gemoede af hoe je dan die douche hebt aangezet, zodat hij als wekker kon functioneren.coupe soleil schreef:Weet ik veel. Ik word pas wakker onder de douche.
Haha. Automatische piloot!jvdg schreef:Ik vraag me in gemoede af hoe je dan die douche hebt aangezet, zodat hij als wekker kon functioneren.coupe soleil schreef:Weet ik veel. Ik word pas wakker onder de douche.
Of ben je slaapwandelaar?
Als ik er verder over nadenk, rijzen er nog meer vragen.
Dat doe ik je nu niet aan, je moet bijna weer onder de douchewekker.
dat doe ik voordat ik uit bed stap... figuurlijk dan.PvS schreef:Zijn er ook nog die na uit bed te zijn gestapt, nog op de knieën gaan?
Als ex-mod had je dit kunnen weten.Jongere schreef:![]()
Had eigenlijk een slotje op dit topic verwacht, dat natuurlijk een beetje bedoeld was zoals het topic van Ander, maar dan wat minder direct.
En wat heb je op leuter onderwerpen (NB nederlands!) tegen...jvdg schreef: Doel: weer een leutertopic minder.
Niks, maar het kunnen er ook teveel worden.Bert Mulder schreef:En wat heb je op leuter onderwerpen (NB nederlands!) tegen...jvdg schreef: Doel: weer een leutertopic minder.