Welk boek ben je nu aan het lezen? [2]

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door edan
Sorry foutje hieronder

Maar waar slaat dat op?????
Geef nader uitleg je mag hier toch je mening geven, zou het kunnen dat je niet tegen kritiek kan???
:,:,:, zou t kunnen dat je me niet kent? :,:,:,:,:,
Oftewel: Edan, Daphne probeert hier duidelijk te maken dat je haar eigenlijk niet serieus hoeft te nemen. ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Sorry foutje hieronder

Maar waar slaat dat op?????
Geef nader uitleg je mag hier toch je mening geven, zou het kunnen dat je niet tegen kritiek kan???
:,:,:, zou t kunnen dat je me niet kent? :,:,:,:,:,
Oftewel: Edan, Daphne probeert hier duidelijk te maken dat je haar eigenlijk niet serieus hoeft te nemen. ;)
Precies, en voor de duidelijkheid... Pim evenmin :):):):)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

[
als je je maar gedeist houdt, dan is alles oke
Waar slaat dit op, geef nader uitleg aub
je mag hier toch je mening geven??????? [/quote]
Dat is OSW-humor, Edan.:D
Maar wat mij betreft: van harte welkom!
edan

Bericht door edan »

Thanks, ja moet je ff aan wennen he
ik hap gelijk dat zie je :D
Lydianne

Bericht door Lydianne »

- drs. J.J. Grandia: 'Levensleiding'

'k Heb het al eens eerder gelezen, maar nu weer heel actueel voor mij.
Unionist

Bericht door Unionist »

Wat voor boek ben je nu aan het lezen?

Ehhhhh...

http://www.versatel.nl/entertainment/wo ... /index.xml

[size=-2]Sorry, ik weet dat het niet een OSW-karakter is, maar ik vond het zóóóó dom, dat ik het wel moest plaatsen[/size]
Billy

Bericht door Billy »

Het is allemaal de schuld van Joden en Amerikanen
Anti-amerikanisme, anti-zionisme, anti-semitisme

door: Emerson Vermaat

Met een voorwoord van Prof. Dr. Bob Smalhout
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Het is allemaal de schuld van Joden en Amerikanen
Anti-amerikanisme, anti-zionisme, anti-semitisme

door: Emerson Vermaat

Met een voorwoord van Prof. Dr. Bob Smalhout
Emerson Vermaat! Die was vroeger nogal populair in refokringen. Sinds de koude oorlog nooit meer van gehoord.

Ik kocht vanmiddag bij De Slegte een boekje van Kardinaal Simonis over het Onze Vader. Benieuwd hoe hij daar tegenaan kijkt.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door UnionistEmerson Vermaat! Die was vroeger nogal populair in refokringen. Sinds de koude oorlog nooit meer van gehoord.
Was voorheen EO-journalist ( o.a. tijdsein) nu ook nog actief als twee-vandaag reporter.
heeft recent nog prachtig naslagwerk op zijn naam gezet:

De dodelijke planning van Alqaida ( uitgeverij ASPEKT Maart 2005)

citaat internetboekhandel.nl
Emerson Vermaat baarde opzien met twee recente boeken, Het is allemaal de schuld van joden en Amerikanen en Misdaad, migratie en cultuur. Met deze boeken heeft Vermaat, een ervaren journalist met toegang tot bijzondere bronnen, laten zien dat hij actualiteit niet schuwt en dit weet te verbinden met een indringende feitenkennis.

In dit boek, over het terreurnetwerk van Al-Qaida, bericht Vermaat over veel onbekende feiten, zoals de opnamen die in 1997 door een in Spanje wonende Syriër van de Twin Towers werden gemaakt en hoe een speciale koerier van Osama Bin Laden deze in Spanje kwam ophalen. Vermaat brengt schokkende onthullingen, ook voor de plaats van Nederland in dit geheel. We weten immers door de moord op Theo van Gogh dat het internationale fenomeen van het terrorisme ook hier inmiddels geworteld is.

heb bovenstaande boeken in de vakantie gekocht aanrader voor geinteresseerden!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Jij wilt niet weten wat ik allemaal gelezen heb. Tot Kuitert toe! En Van Ruler niet te vergeten.
Graafland is zeker de moeite. Maar let op: als je niet oppast ga je alle dingen door zijn bril zien en dat is niet altijd de juiste...
Dr. W.J. op 't Hof noemde Graafland een eerlijke dogmenhistoricus. Het schijnt moeilijk te zijn voor dit soort historici om eerlijk te zijn blijkbaar.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Trouwens ik las gisteren en vanavond:

J.C. Ryle - Hoe is het met u
Erskine - Op hoop tegen hoop
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Jij wilt niet weten wat ik allemaal gelezen heb. Tot Kuitert toe! En Van Ruler niet te vergeten.
Graafland is zeker de moeite. Maar let op: als je niet oppast ga je alle dingen door zijn bril zien en dat is niet altijd de juiste...
Dr. W.J. op 't Hof noemde Graafland een eerlijke dogmenhistoricus. Het schijnt moeilijk te zijn voor dit soort historici om eerlijk te zijn blijkbaar.
Ik zeg niet dat Graafland niet 'eerlijk' is. Ik heb Graafland gekend als een heel integere man. Maar hij is nogal gekleurd (al zal hij dat zelf niet zo vinden). En mijn mening is natuurlijk ook weer een kleur.:)
nicname

Bericht door nicname »

Net uit: (voor de twee keer! Blijft boeiend!) Boomgaard (van Lynn Austin)

(ja, ik weet dat niet iedereen het met me eens is ;))

En Snoeitijd van Joke Verweerd.

De laatste vond ik mooi, maar ik vond het einde niet wat ik er van verwachtte. Maar dat zal wel de bedoeling geweest zijn. ;) :eurOpen einde. Ik hou er niet altijd van.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ga nu beginnen in: Een vreemd'ling hier beneen" gedachten over BunyansChristenreis. door ds. C.den Boer.
Het boek heb ik gratis gekregen, en nu maar eens kennis nemen van de inhoud.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik heb gisteravond het boek: Zwerver, van Angela Elwell Hunt uitgelezen.

Dat gaat over een man die beweert dat hij al 2000 jaar leeft en het speelt zich af in Rome, maar het liep echt stom af zeg :t
Nu weet ik nog niets!!!

[Aangepast op 22/8/05 door Lizzy]
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Gesloten