Oftewel: Edan, Daphne probeert hier duidelijk te maken dat je haar eigenlijk niet serieus hoeft te nemen.Oorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:, zou t kunnen dat je me niet kent? :,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door edan
Sorry foutje hieronder
Maar waar slaat dat op?????
Geef nader uitleg je mag hier toch je mening geven, zou het kunnen dat je niet tegen kritiek kan???
Welk boek ben je nu aan het lezen? [2]
Precies, en voor de duidelijkheid... Pim evenminOorspronkelijk gepost door PimOftewel: Edan, Daphne probeert hier duidelijk te maken dat je haar eigenlijk niet serieus hoeft te nemen.Oorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:, zou t kunnen dat je me niet kent? :,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door edan
Sorry foutje hieronder
Maar waar slaat dat op?????
Geef nader uitleg je mag hier toch je mening geven, zou het kunnen dat je niet tegen kritiek kan???![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Wat voor boek ben je nu aan het lezen?
Ehhhhh...
http://www.versatel.nl/entertainment/wo ... /index.xml
[size=-2]Sorry, ik weet dat het niet een OSW-karakter is, maar ik vond het zóóóó dom, dat ik het wel moest plaatsen[/size]
Ehhhhh...
http://www.versatel.nl/entertainment/wo ... /index.xml
[size=-2]Sorry, ik weet dat het niet een OSW-karakter is, maar ik vond het zóóóó dom, dat ik het wel moest plaatsen[/size]
Het is allemaal de schuld van Joden en Amerikanen
Anti-amerikanisme, anti-zionisme, anti-semitisme
door: Emerson Vermaat
Met een voorwoord van Prof. Dr. Bob Smalhout
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Emerson Vermaat! Die was vroeger nogal populair in refokringen. Sinds de koude oorlog nooit meer van gehoord.Oorspronkelijk gepost door Billy
Het is allemaal de schuld van Joden en Amerikanen
Ik kocht vanmiddag bij De Slegte een boekje van Kardinaal Simonis over het Onze Vader. Benieuwd hoe hij daar tegenaan kijkt.
Was voorheen EO-journalist ( o.a. tijdsein) nu ook nog actief als twee-vandaag reporter.Oorspronkelijk gepost door UnionistEmerson Vermaat! Die was vroeger nogal populair in refokringen. Sinds de koude oorlog nooit meer van gehoord.
heeft recent nog prachtig naslagwerk op zijn naam gezet:
De dodelijke planning van Alqaida ( uitgeverij ASPEKT Maart 2005)
citaat internetboekhandel.nl
Emerson Vermaat baarde opzien met twee recente boeken, Het is allemaal de schuld van joden en Amerikanen en Misdaad, migratie en cultuur. Met deze boeken heeft Vermaat, een ervaren journalist met toegang tot bijzondere bronnen, laten zien dat hij actualiteit niet schuwt en dit weet te verbinden met een indringende feitenkennis.
In dit boek, over het terreurnetwerk van Al-Qaida, bericht Vermaat over veel onbekende feiten, zoals de opnamen die in 1997 door een in Spanje wonende Syriër van de Twin Towers werden gemaakt en hoe een speciale koerier van Osama Bin Laden deze in Spanje kwam ophalen. Vermaat brengt schokkende onthullingen, ook voor de plaats van Nederland in dit geheel. We weten immers door de moord op Theo van Gogh dat het internationale fenomeen van het terrorisme ook hier inmiddels geworteld is.
heb bovenstaande boeken in de vakantie gekocht aanrader voor geinteresseerden!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
- ndonselaar
- Contacteer:
Dr. W.J. op 't Hof noemde Graafland een eerlijke dogmenhistoricus. Het schijnt moeilijk te zijn voor dit soort historici om eerlijk te zijn blijkbaar.Jij wilt niet weten wat ik allemaal gelezen heb. Tot Kuitert toe! En Van Ruler niet te vergeten.
Graafland is zeker de moeite. Maar let op: als je niet oppast ga je alle dingen door zijn bril zien en dat is niet altijd de juiste...
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
- ndonselaar
- Contacteer:
Ik zeg niet dat Graafland niet 'eerlijk' is. Ik heb Graafland gekend als een heel integere man. Maar hij is nogal gekleurd (al zal hij dat zelf niet zo vinden). En mijn mening is natuurlijk ook weer een kleur.Oorspronkelijk gepost door ndonselaarDr. W.J. op 't Hof noemde Graafland een eerlijke dogmenhistoricus. Het schijnt moeilijk te zijn voor dit soort historici om eerlijk te zijn blijkbaar.Jij wilt niet weten wat ik allemaal gelezen heb. Tot Kuitert toe! En Van Ruler niet te vergeten.
Graafland is zeker de moeite. Maar let op: als je niet oppast ga je alle dingen door zijn bril zien en dat is niet altijd de juiste...
-
nicname
Net uit: (voor de twee keer! Blijft boeiend!) Boomgaard (van Lynn Austin)
(ja, ik weet dat niet iedereen het met me eens is
)
En Snoeitijd van Joke Verweerd.
De laatste vond ik mooi, maar ik vond het einde niet wat ik er van verwachtte. Maar dat zal wel de bedoeling geweest zijn.
:eurOpen einde. Ik hou er niet altijd van.
(ja, ik weet dat niet iedereen het met me eens is
En Snoeitijd van Joke Verweerd.
De laatste vond ik mooi, maar ik vond het einde niet wat ik er van verwachtte. Maar dat zal wel de bedoeling geweest zijn.
-
Jelle
Ik heb gisteravond het boek: Zwerver, van Angela Elwell Hunt uitgelezen.
Dat gaat over een man die beweert dat hij al 2000 jaar leeft en het speelt zich af in Rome, maar het liep echt stom af zeg :t
Nu weet ik nog niets!!!
[Aangepast op 22/8/05 door Lizzy]
Dat gaat over een man die beweert dat hij al 2000 jaar leeft en het speelt zich af in Rome, maar het liep echt stom af zeg :t
Nu weet ik nog niets!!!
[Aangepast op 22/8/05 door Lizzy]
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.