Mara schreef:Nou wat let je om per internet een paar van die leuke tentjes te bestellen ?jvdg schreef:Mijn bezwaar tegen de warmte is dat je er weinig tegen kan doen.
Als het koud is kun je jezelf daartegen wapenen middels kleding.
Ik heb me overigens laten vertellen dat boerka's e.d. bescherming bieden tegen warmte en koude.
Lekker tropische temperaturen...
Re: Lekker tropische temperaturen...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat is vrouwenkleding, en dus niet voor mij bestemd.Mara schreef:Nou wat let je om per internet een paar van die leuke tentjes te bestellen ?jvdg schreef:Mijn bezwaar tegen de warmte is dat je er weinig tegen kan doen.
Ik heb me overigens laten vertellen dat boerka's e.d. bescherming bieden tegen warmte en koude.
Ik wilde het alleen aanbevelen aan onze refo-vrouwen.
jvdg schreef:Dat is vrouwenkleding, en dus niet voor mij bestemd.Mara schreef:Nou wat let je om per internet een paar van die leuke tentjes te bestellen ?jvdg schreef:Mijn bezwaar tegen de warmte is dat je er weinig tegen kan doen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik zag zaterdag een stukje van 'Lawrence of Arabia', en daar waren zat mannen in boerka-achtige kleding. Het stond ze nog leuk ook.jvdg schreef:Dat is vrouwenkleding, en dus niet voor mij bestemd.Mara schreef:Nou wat let je om per internet een paar van die leuke tentjes te bestellen ?jvdg schreef:Mijn bezwaar tegen de warmte is dat je er weinig tegen kan doen.
Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam. 
Inderdaad!Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
het is best lekker zo'n dagje tussendoor ja, kan je ff hard aanpakken in huis..Luther schreef:Inderdaad!Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
maar jongens.. einde van de week weer tropisch:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, ik weet het. Wie heeft er een goed idee voor mij.henriët schreef:het is best lekker zo'n dagje tussendoor ja, kan je ff hard aanpakken in huis..Luther schreef:Inderdaad!Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Zondag wordt het het warmst. In onze kerk neem je de buitentemperatuur, vermenigfvuldig die met 1.3, dan heb je de binnentemperatuur. De luchtvochtigheid mag je met 1.6 vermenigvuldigen. De zuurstofdichtheid moet je met 0.4 vermenigvuldigen. Soms vraag ik me af of het dan toegestaan is, om thuis mee te luisteren...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Je kunt t ook zeggen, we doen een weekendje Zeeland..Luther schreef:Ja, ik weet het. Wie heeft er een goed idee voor mij.henriët schreef:het is best lekker zo'n dagje tussendoor ja, kan je ff hard aanpakken in huis..Luther schreef:Inderdaad!Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Zondag wordt het het warmst. In onze kerk neem je de buitentemperatuur, vermenigfvuldig die met 1.3, dan heb je de binnentemperatuur. De luchtvochtigheid mag je met 1.6 vermenigvuldigen. De zuurstofdichtheid moet je met 0.4 vermenigvuldigen. Soms vraag ik me af of het dan toegestaan is, om thuis mee te luisteren...
Daar koelt t door de wind meestal nog wel wat af, en in de kerk bij ons is t ook nog wel redelijk te doen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nou dat heb ik inderdaad vorig jaar gemerkt. Toen was ik een tijdje in Zeeland in de zomer. Hoe anders dan hier in de Randstad! Inderdaad, veel sneller afgekoeld, altijd wind, heerlijk! En bijna nooit benauwd.henriët schreef:Je kunt t ook zeggen, we doen een weekendje Zeeland..![]()
![]()
![]()
Daar koelt t door de wind meestal nog wel wat af, en in de kerk bij ons is t ook nog wel redelijk te doen
de zolder is nog vrij, jullie dochter bij onze dochter, de zolder de ene kant voor jullie, de andere kant voor de jongens,Luther schreef:Nou dat heb ik inderdaad vorig jaar gemerkt. Toen was ik een tijdje in Zeeland in de zomer. Hoe anders dan hier in de Randstad! Inderdaad, veel sneller afgekoeld, altijd wind, heerlijk! En bijna nooit benauwd.henriët schreef:Je kunt t ook zeggen, we doen een weekendje Zeeland..![]()
![]()
![]()
luchtbedden mee, welkom:)
Voor sommigen onder ons is dat niet mogelijk om de kerkdienst thuis mee te luisteren in verband met het slagen van de kerkdienst.Luther schreef:Ja, ik weet het. Wie heeft er een goed idee voor mij.henriët schreef:het is best lekker zo'n dagje tussendoor ja, kan je ff hard aanpakken in huis..Luther schreef:Inderdaad!Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Wat bedoel je met deze zin?Mister schreef:Voor sommigen onder ons is dat niet mogelijk om de kerkdienst thuis mee te luisteren in verband met het slagen van de kerkdienst.
Waarschijnlijk bekleed zo iemand een ambt, of is organist, of is koster.....................Luther schreef:Wat bedoel je met deze zin?Mister schreef:Voor sommigen onder ons is dat niet mogelijk om de kerkdienst thuis mee te luisteren in verband met het slagen van de kerkdienst.
Klopt.Orchidee schreef:Waarschijnlijk bekleed zo iemand een ambt, of is organist, of is koster.....................Luther schreef:Wat bedoel je met deze zin?Mister schreef:Voor sommigen onder ons is dat niet mogelijk om de kerkdienst thuis mee te luisteren in verband met het slagen van de kerkdienst.