Hoe gaan jullie er mee om

Ik kan er dus echt helemaal niet tegen

Kan niet slapen...
Huishouden lukt niet...
enz,enz...
Ik mag het waarschijnlijk niet zeggen, maar ik hou niet van de zomerse temperaturen...ik ervaar het m'n leven lang al, als "zeer onprettig"...en ben er nog nooit blij mee geweest...Tiberius schreef:Wat klagen jullie toch. Nu is het een keer lekker zomer, dan is het weer niet goed.
Slapen lukt hier trouwens ook niet, maar dat heeft een andere reden dan de warmte.
Normaal kan ik er erg goed tegen, nu ik zwanger ben, heb ik er s middags wel wat last van,licht in mn hoofd enzo. Toch geniet ik ervan hoor, huishouden moet je gewoon s morgens vroeg doen! Sta om 6 uur ofzo op, slapen doe je dan toch niet meer, ben je in een zucht klaar en heb je s middags heerlijk de middag om in de tuin te zitten of je plantjes te verzorgen of te fietsen om verkoeling te zoeken. Wat mij betreft houden we dit weer nog een heeeele poos!Orchidee schreef:Ik vind het erg warm![]()
Hoe gaan jullie er mee om![]()
Ik kan er dus echt helemaal niet tegen![]()
Kan niet slapen...
Huishouden lukt niet...
enz,enz...
Goed zo, Jolanda.JolandaOudshoorn schreef:Dus lange mouwen, lange, wijde rokken is beter dan een hemdje en een korte broek.
Tiberius schreef:Goed zo, Jolanda.JolandaOudshoorn schreef:Dus lange mouwen, lange, wijde rokken is beter dan een hemdje en een korte broek.