Het wordt hoog tijd om je kachel uit te zetten..Afgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.
Lekker tropische temperaturen...
Re: Lekker tropische temperaturen...
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Klopt.huisman schreef:Het wordt hoog tijd om je kachel uit te zetten..Afgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.

SterkteAfgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dank je.Orchidee schreef:SterkteAfgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.

Ik zie buien aan komen... 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik heb ze al gezien. 

Echt?haaf schreef:Ik heb ze al gezien.

Wij zijn naar binnen gegaan. Het werd te fris buiten. Het druppelt ook een beetje.
hier nog niet. Komt dichterbij ... lijkt et.Ander schreef:Wij zijn naar binnen gegaan. Het werd te fris buiten. Het druppelt ook een beetje.
In huisAfgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.

Drie hoog, Gijs. Dat kennen jullie niet.Gijs83 schreef:In huisAfgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.
Woon je in een glazen huis soms op het platteland???
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Drie hoog, Gijs. Dat kennen jullie niet.Gijs83 schreef:In huisAfgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.

hier wonen zelfs de bejaarden hoog, Refo.
~~Soli Deo Gloria~~
Alleen de bejaarden.Hendrikus schreef:refo schreef:Drie hoog, Gijs. Dat kennen jullie niet.Gijs83 schreef:In huisAfgewezen schreef:Bij mij is het momenteel 31,5 graden in huis. Koel vergeleken met gisteravond, toen was het 34 graden.
--------------
We hebben nog meer wolkenkrabbers hoorrefo schreef:Alleen de bejaarden.Hendrikus schreef:

~~Soli Deo Gloria~~
Wat krijg je vande gemeente Hendrikus. Wat en promotie.