helma schreef:zojuist bij school klapband
echt geen pretje in deze hitte![]()
ik voel het zweet in straaltjes langs mijn rug gaan

Naar huis gelopen?
helma schreef:zojuist bij school klapband
ik voel het zweet in straaltjes langs mijn rug gaan
op mijn zoons fiets (groep8) mijn fiets aan de hand meegeredenjudith schreef:helma schreef:zojuist bij school klapband
ik voel het zweet in straaltjes langs mijn rug gaanDan baal je!
Naar huis gelopen?
pfff- knap hoor! Fijn dat je nu wel weer thuis bent.helma schreef:op mijn zoons fiets (groep8) mijn fiets aan de hand meegeredenjudith schreef:helma schreef:zojuist bij school klapband
ik voel het zweet in straaltjes langs mijn rug gaanDan baal je!
Naar huis gelopen?
(lekker zware fietskrat voorop)
Soepele school hebben jullie. Bij ons is elk spijbeluur: 3 uur terugkomen.albion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
En ze hadden ook nog corvée
Nou ja wat een verschil zeg...op de Revius voor ieder uur 2 uur...gelukkig zitten wij aan de rechterkant van de maasoeverLuther schreef:Soepele school hebben jullie. Bij ons is elk spijbeluur: 3 uur terugkomen.albion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
We hebben over het algemeen niet zoveel spijbelaars dus zal 2 uur wel voldoende zijn denk ik. Het scheelt natuurlijk wel dat we maar een kleine school zijnLuther schreef:Soepele school hebben jullie. Bij ons is elk spijbeluur: 3 uur terugkomen.albion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
Liggen natuurlijk heerlijk te zonnebaden aan de Zeeuwse kustalbion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
Een van de jongens had het me al in de pauze verteld wat hij ging doen als hij toch naar huis ging (hij had de deelteamleider (willens en wetens) verkeerd begrepen).Orchidee schreef:Liggen natuurlijk heerlijk te zonnebaden aan de Zeeuwse kustalbion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
albion schreef:Een van de jongens had het me al in de pauze verteld wat hij ging doen als hij toch naar huis ging (hij had de deelteamleider (willens en wetens) verkeerd begrepen).Orchidee schreef:Liggen natuurlijk heerlijk te zonnebaden aan de Zeeuwse kustalbion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
Hij ging fijn naar huis en zou daar goed zijn huiswerk maken en zich vooral op het Engels concentreren(hij dacht zeker dat ik dat voor zoete koek zou slikken).
Het voordeel is dat je dan wel lekker een keer een klein klasje hebt. Ik had het onlangs bij een tweede klas die niet begrepen zouden hebben dat het rooster veranderd was. Uiteindelijk had ik zes leerlingen. Heerlijk. Dan kun je echt leuk met ze praten, en ze werken nog snoeihard ook.albion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
albion schreef:Een van de jongens had het me al in de pauze verteld wat hij ging doen als hij toch naar huis ging (hij had de deelteamleider (willens en wetens) verkeerd begrepen).Orchidee schreef:Liggen natuurlijk heerlijk te zonnebaden aan de Zeeuwse kustalbion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
Hij ging fijn naar huis en zou daar goed zijn huiswerk maken en zich vooral op het Engels concentreren(hij dacht zeker dat ik dat voor zoete koek zou slikken).
oh ja......wat een sukkel ben ik toch...daar heb ik helemaal niet aan gedachthenriët schreef:albion schreef:Een van de jongens had het me al in de pauze verteld wat hij ging doen als hij toch naar huis ging (hij had de deelteamleider (willens en wetens) verkeerd begrepen).Orchidee schreef:Liggen natuurlijk heerlijk te zonnebaden aan de Zeeuwse kustalbion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
![]()
(zou t niet de voetbal zijn?)
Dat denk ik niet, want hij komt lopend naar school en de school gaat om 15.20 uur uit en de voetbal begint om 16.00 uur.henriët schreef:albion schreef:Een van de jongens had het me al in de pauze verteld wat hij ging doen als hij toch naar huis ging (hij had de deelteamleider (willens en wetens) verkeerd begrepen).Orchidee schreef:Liggen natuurlijk heerlijk te zonnebaden aan de Zeeuwse kustalbion schreef:Zes van mijn leerlingen hebben gespijbeld de laatste twee uur. Omdat ze een blok uur hadden wordt dat 4 uur terugkomen.
![]()
(zou t niet de voetbal zijn?)
mh...albion schreef:
Dat denk ik niet, want hij komt lopend naar school en de school gaat om 15.20 uur uit en de voetbal begint om 16.00 uur.