Lekker tropische temperaturen...
Re: Lekker tropische temperaturen...
tegen dikke voeten...
gewoon slippers aandoen, knelt tenminste niet zo
en lekker in een bak met koud water gaan zitten met je voeten!
boek in je hand, parasol of zonnescherm uit, heeerlijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Moet je natuurlijk nog wel slippers passen...ben gisteren niet eens naar de kerk geweest...henriët schreef:tegen dikke voeten...

Leve onze eigen kerksite

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
In ieder geval is het Nationaal Hitteplan in werking getreden.
Hier thuis ook. Alles dicht, airco aan en kalm proberen te blijven.Tiberius schreef:In ieder geval is het Nationaal Hitteplan in werking getreden.

Tja...Airco...Mister schreef:Hier thuis ook. Alles dicht, airco aan en kalm proberen te blijven.Tiberius schreef:In ieder geval is het Nationaal Hitteplan in werking getreden.
- oesterschelpje
Het werkt inderdaad goed, alles dicht te doen.
's Nachts hebben we alle ramen open staan, 'sochtends omhalf 7 gaat de boel dicht.
Het is in ieder geval binnen veel koeler dan buiten!

's Nachts hebben we alle ramen open staan, 'sochtends omhalf 7 gaat de boel dicht.
Het is in ieder geval binnen veel koeler dan buiten!
Daar hebben wij hier weinig last van. Geen idee hoe dat komt (wel hebben we hier enorm veel bomen om ons huis staan, misschien is dat het?).
http://link.marktplaats.nl/358014085Orchidee schreef:Tja...Airco...Mister schreef:Hier thuis ook. Alles dicht, airco aan en kalm proberen te blijven.Tiberius schreef:In ieder geval is het Nationaal Hitteplan in werking getreden.
Die staat hier binnen. Heel de benedenverdieping nu 23 graden.
Ding kostte me 3 jaar geleden 300 euro, nu paar tientjes stroomverbruik per jaar. Daarvoor ga ik niet zitten lijden (astma) in de warmte.
Ik blijf buinnen met airco. Kan er slecht tegen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
wij hebben ook een airco maar dat ding is zo groot, staat elke keer in de weg.
misschien toch maar van zolder halen.

ik heb juist geen last van astma met de warmte, ik heb juist last van de kou (van de koude lucht die op mn keel slaat en als ik in koud water spring)Mister schreef:http://link.marktplaats.nl/358014085Orchidee schreef:Tja...Airco...Mister schreef:Hier thuis ook. Alles dicht, airco aan en kalm proberen te blijven.Tiberius schreef:In ieder geval is het Nationaal Hitteplan in werking getreden.
Die staat hier binnen. Heel de benedenverdieping nu 23 graden.
Ding kostte me 3 jaar geleden 300 euro, nu paar tientjes stroomverbruik per jaar. Daarvoor ga ik niet zitten lijden (astma) in de warmte.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
De onze is nog zo'n herriemaker.Lassie schreef:wij hebben ook een airco maar dat ding is zo groot, staat elke keer in de weg.misschien toch maar van zolder halen.
Ik weet niet wat erger is, de herrie of de warmte.
Dit weer... ik had voor de zomer al zooo'n zin in warm weer - en bij deze - het is me warm!
Opzich wen ik er al aan.
Gewoon wat rustiger aan doen. Af en toe heerlijk je hoofd onder de kraan steken - een koel glas water drinken en ik vermaak me prima, eigenlijks.
Af en toe beetje hoofdpijn - maar ik moet gewoon genoeg drinken.
Verder gewoon - proberen het binnen zo koel mogelijk te houden. Als t s ochtends nog koel is - ramen/deuren open.
Wanneer de zon komt - ramen dicht - en paar rolluiken naar benee.
Geen verwarming aan.
Enne... nouja - ik moet zeggen - mijn zolderkamertje is echt zo warm! Maar, opzich ook nog wel uit te houden.
Ik mag niet klagen... het gaat best.
Sterkte verder allemaal - voor wie de warmte niet fijn vinden maar er last van hebben.
Opzich wen ik er al aan.
Gewoon wat rustiger aan doen. Af en toe heerlijk je hoofd onder de kraan steken - een koel glas water drinken en ik vermaak me prima, eigenlijks.
Af en toe beetje hoofdpijn - maar ik moet gewoon genoeg drinken.

Verder gewoon - proberen het binnen zo koel mogelijk te houden. Als t s ochtends nog koel is - ramen/deuren open.
Wanneer de zon komt - ramen dicht - en paar rolluiken naar benee.
Geen verwarming aan.

Enne... nouja - ik moet zeggen - mijn zolderkamertje is echt zo warm! Maar, opzich ook nog wel uit te houden.
Ik mag niet klagen... het gaat best.

Sterkte verder allemaal - voor wie de warmte niet fijn vinden maar er last van hebben.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
zojuist bij school klapband
echt geen pretje in deze hitte
ik voel het zweet in straaltjes langs mijn rug gaan
echt geen pretje in deze hitte

ik voel het zweet in straaltjes langs mijn rug gaan