Oranjegekte

huisman

Re: Oranjegekte

Bericht door huisman »

refo schreef:
helma schreef:om nog maar even offtopic te blijven :huhu
als het zo bewolkt is als vandaag is het dan nog wel zo leuk daar?
Jawel.
Er wordt meest erg laag gevlogen. Op zonnige dagen is het vaak moeilijk te zien. Fel licht en dan zo'n klein donker vliegtuig. Ik denk (maar weet het niet zeker) dat het zelfs beter te zien zal zijn dan met heel mooi weer.
Vandaag (vrijdag) is de mooiste dag niet alleen het weer maar ook het vliegprgramma , het engelse demoteam the Red Arrows zijn er alleen vandaag. Ik zal er zelf helaas deze dagen er niet kunnen zijn.
Voor de luchtvaartkenners maandag heb ik dit vliegtuig (B1b Lancer) over nederland geleid van Berlijn naar de USA
Deze komen wij helaas niet veel tegen in ons luchtruim en ook niet op de open dag
Bekijk hier de pictures http://www.military-today.com/aircraft/ ... images.htm
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Rijssen

Bericht door Rijssen »

refo

Bericht door refo »

Vandaag waren 60000 bezoekers verwacht. Het werden er 100.000. Defensie weet niet waarom....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
huisman

Bericht door huisman »

refo schreef:Vandaag waren 60000 bezoekers verwacht. Het werden er 100.000. Defensie weet niet waarom....
Het heeft vast te maken met de titel van dit topic. :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
refo

Bericht door refo »

Morgen kun je de ... volgen op de schermen, volgens het RD.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mijn kat is intens blij met de AH-beessies. En ze kleuren erg mooi bij haar vacht. Morgen vraag ik een witte, dat flatteert haar ook wel. :hum
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:Mijn kat is intens blij met de AH-beessies. En ze kleuren erg mooi bij haar vacht. Morgen vraag ik een witte, dat flatteert haar ook wel. :hum
Die van mij ook :humhihi
Ik vind ze door het hele huis :yahoo
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Joannah

Bericht door Joannah »

refo schreef:Morgen kun je de ... volgen op de schermen, volgens het RD.
ik lees het, zelfs hartpatienten mogen zich vooral weer druk maken om een bal in een net, ipv hun eeuwige bestemming.
Maar ook de openluchtdagen van defensie zijn, net als voetbal, puur vermaak en primitief entertainment, beiden het vermelden nauwelijks waard.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Weet je hoe leuk het is om aan de andere kant van de wereld opeens het Wilhelmus uit de luidsprekers te horen galmen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
refo

Bericht door refo »

Joannah schreef:
ik lees het, zelfs hartpatienten mogen zich vooral weer druk maken om een bal in een net, ipv hun eeuwige bestemming.
Maar ook de openluchtdagen van defensie zijn, net als voetbal, puur vermaak en primitief entertainment, beiden het vermelden nauwelijks waard.
Altijd blij met verstandige mensen als jij.
En als de (gelukkig nog virtuele) vijand komt zal de luchtmacht jou (toch) beschermen.
Zij willen jaarlijks laten zien wat voor spullen ze daarvoor hebben en hoe ze daar mee werken.
--------------
Lassie

Bericht door Lassie »

MarthaMartha schreef:Weet je hoe leuk het is om aan de andere kant van de wereld opeens het Wilhelmus uit de luidsprekers te horen galmen?
kan ik me wel voorstellen ja.
Joannah

Bericht door Joannah »

refo schreef:
Joannah schreef:
Altijd blij met verstandige mensen als jij.
En als de (gelukkig nog virtuele) vijand komt zal de luchtmacht jou (toch) beschermen.
Zij willen jaarlijks laten zien wat voor spullen ze daarvoor hebben en hoe ze daar mee werken.
De vijand is allang binnen, Refo.
En daar helpen geen vliegtuigen tegen.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Lassie

Bericht door Lassie »

hihi... ik kwam er net achter dat je de bungels van Super de Boer kaal kunt plukken en dan zien ze er best leuk uit (sleutelhanger).

Hier staat de oranje wuif op de kop (met de duim naar onderen) eens kijken hoe de buurtmeiden erover denken. :slurp
Lourens

Bericht door Lourens »

Net ff bij de C1000 geweest.
Drukte viel me reuze, normale zaterdag drukte.
De grootste klap halen we straks bij de Aldi, over een half uurtje, misschien dat het dan rustiger is.

In ieder geval is het brood en bier binnen.

Wel veel oranje gekleed wat je ziet lopen.
Hier in het dorp kan vanavond nog een club algemeen landskampioen worden, dus voor velen gaat de oranjegekte over in een rood-gekte.
En ik weet niet wat erger is, denk zelfs het laatste.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Josephus

Bericht door Josephus »

Lourens schreef:Hier in het dorp kan vanavond nog een club algemeen landskampioen worden, dus voor velen gaat de oranjegekte over in een rood-gekte.
En ik weet niet wat erger is, denk zelfs het laatste.
De blauwen zullen dat zeker véél erger vinden. :hum
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Gesloten