Oranjegekte
Oranjegekte
Het is weer zover.
Het Nederlands elftal schijnt weer te gaan voetballen ofzo. Een of ander toernooi in Portugal, zo heb ik begrepen.
Feit is dat bij ons in de straat al enkele huizen potsierlijk met oranje vlaggetjes bedekt zijn.
Hebben jullie ook te maken met een of andere vorm van oranjegekte in je buurt, op het werk of anderszins?
Allerlei folders van winkels zoals Blokker staan er ook vol mee.
Kopen wij oranje bekers enzo als ze in de aanbieding zijn of moeten we dat boycotten?
Oranjevla... hmmmm. best lekker
of oranje-tompoezen....
PS Het is uidrukkelijk niet de bedoeling om hier over sport te discussieren, dat gebeurt in andere topics wel. Maar gewoon dit oranjegekte fenomeen.
Het Nederlands elftal schijnt weer te gaan voetballen ofzo. Een of ander toernooi in Portugal, zo heb ik begrepen.
Feit is dat bij ons in de straat al enkele huizen potsierlijk met oranje vlaggetjes bedekt zijn.
Hebben jullie ook te maken met een of andere vorm van oranjegekte in je buurt, op het werk of anderszins?
Allerlei folders van winkels zoals Blokker staan er ook vol mee.
Kopen wij oranje bekers enzo als ze in de aanbieding zijn of moeten we dat boycotten?
Oranjevla... hmmmm. best lekker
of oranje-tompoezen....
PS Het is uidrukkelijk niet de bedoeling om hier over sport te discussieren, dat gebeurt in andere topics wel. Maar gewoon dit oranjegekte fenomeen.
Ik hou er helemaal niet van! Geld uit de zak klopperij noem ik dat!
Hier merk ik het ook, alleen is het hier natuurlijk niet Oranje maar al die voetbalzooi! Daar heb ik wel zo'n hekel aan! Wij hebben geen tv (gelukkig) en het boeit dus helemaal niet, maar alle gesprekken gaan daarover, en bijna alleen maar daarover! BWEH!
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Hier merk ik het ook, alleen is het hier natuurlijk niet Oranje maar al die voetbalzooi! Daar heb ik wel zo'n hekel aan! Wij hebben geen tv (gelukkig) en het boeit dus helemaal niet, maar alle gesprekken gaan daarover, en bijna alleen maar daarover! BWEH!

hebben ze bij jullie een poosje geleden ook alle extra-maritale affaires van David Beckham besproken?Oorspronkelijk gepost door england
zie je weer dat die voetbalgasten totaal verkeerde rolmodellen zijn.
-
Het is ook nog de wansmaak ten top. Hier een wijk verderop had iemand zelfs zijn lichtslangen uit de kerstversieringendoos gehaald en opgehangen. Maar je kunt er hier ook een prijs mee winnen van RTV Gekderland.
Ik hou best van een potje voetbal, maar om nou continu mijn oranje zonnescherm naar beneden te laten hangen...
Ik hou best van een potje voetbal, maar om nou continu mijn oranje zonnescherm naar beneden te laten hangen...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Jij bent goed ingelicht.......Oorspronkelijk gepost door Orckiehebben ze bij jullie een poosje geleden ook alle extra-maritale affaires van David Beckham besproken?Oorspronkelijk gepost door england
zie je weer dat die voetbalgasten totaal verkeerde rolmodellen zijn.
Ik hoop dat ze snel verliezen dan zijn we gelijk van die gekte verlost.
Vanmiddag ging ik patat halen, met mijn kleinkinderen erbij. Kregen ze van de patatboer alle drie een oranje scheidsrechtersfluitje, dan konden ze vanavond fluiten als ze naar het voetballen keken, sprak de patatboer.
Ik wist niet eens dat het voetballen was vanavond, maar dat heb ik nu wel gemerkt. De jongens maar fluiten, ik zag wel niets maar hoorde veel te veel.
Verder is het gewoon een belachelijke zaak, zoveel sportverdwazing. Dit alles geeft nog maar eens de verloedering van nederland aan.
Vanmiddag ging ik patat halen, met mijn kleinkinderen erbij. Kregen ze van de patatboer alle drie een oranje scheidsrechtersfluitje, dan konden ze vanavond fluiten als ze naar het voetballen keken, sprak de patatboer.
Ik wist niet eens dat het voetballen was vanavond, maar dat heb ik nu wel gemerkt. De jongens maar fluiten, ik zag wel niets maar hoorde veel te veel.
Verder is het gewoon een belachelijke zaak, zoveel sportverdwazing. Dit alles geeft nog maar eens de verloedering van nederland aan.
Geef mij maar een mooie korfbalwedstrijd: Ons Eibernest tegen Wordt Kwiek (bijvoorbeeld). Aan de ene kant een stevige pot, maar anderzijds wederzijds respect voor elkaar. Na afloop beide ploegen samen "afzakken" met een wijntje of pilsje, en dan met de spelersbus weer naar huis.
Heb heel lang zelf gekorfbald, heb zelfs nog enkele kampioenschappen mogen vieren.
Na korfbal komt softbal als goede tweede uit de bus.
Heb heel lang zelf gekorfbald, heb zelfs nog enkele kampioenschappen mogen vieren.
Na korfbal komt softbal als goede tweede uit de bus.
:,:,:,:,:,:,:, Het zo verBOOOOOOOOOOODEN moeten worden :+:+:+:+:+:+:+:bou:Oorspronkelijk gepost door Jelle
De jongens maar fluiten, ik zag wel niets maar hoorde veel te veel.
Verder is het gewoon een belachelijke zaak, sportverdwazing.
Trouwens... sinds de topic over zaterdagvoetbal heb ik er een woordje bijgeleerd... "Sportverdwazing" klinkt grappig trouwens...

Even schnell de köpfen in de kranten gelezen en mijn vermoeden dat Nederland niet lang oranje zal kleuren komt wel uit [Wishfull thinking]

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.