Feliciteer hem maar dubbel namens de hele familie huismanhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas

Feliciteer hem maar dubbel namens de hele familie huismanhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
Kan die vlag van jullie dat houden danhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
Nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor ....Orchidee schreef:Kan die vlag van jullie dat houden danhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
Hier ongeveer hetzelfde.Lourens schreef:Onderweg naar huis kreeg ik al een sms'je en toen ik thuis kwam hing de vlag met de tas al buiten.
Net lekkere koffie met gebak op.
Nu vast mentaal voorbereiden voor examenfeest volgende week zaterdag (en de buurt waarschuwen)
Maar............. hij is geslaagd met allemaal voldoendes.
Morgen ontvangen we de cijferlijst (wordt per post verzonden)
hier was de vlaggenstokhouder kaduukhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
Hier werd gewoon een pdf gemaild met alle cijfers van alle examenkandidaten erin.Lourens schreef:Morgen ontvangen we de cijferlijst (wordt per post verzonden)
Sja, iets met Merton en selffulfilling prophecy.Gijs83 schreef:Voor HAVO schijnen er dit jaar best veel gezakt te zijn, ook een jongen hier uit de straat, maar dat had-ie zelf al voorspeld...
in kansberekening was 'ie blijkbaar nog niet zo heel slechtGijs83 schreef:Voor HAVO schijnen er dit jaar best veel gezakt te zijn, ook een jongen hier uit de straat, maar dat had-ie zelf al voorspeld...
Dat vind ik inderdaad ook vreemd.Hendrikus schreef:Hier werd gewoon een pdf gemaild met alle cijfers van alle examenkandidaten erin.Lourens schreef:Morgen ontvangen we de cijferlijst (wordt per post verzonden)
Best interessant. Maar als het gaat om een stukje privacy, vind ik het eigenlijk niet kunnen...