Feliciteer hem maar dubbel namens de hele familie huismanhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
Examens 2010
Re: Examens 2010
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Kan die vlag van jullie dat houden danhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor ....Orchidee schreef:Kan die vlag van jullie dat houden danhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas
- JolandaOudshoorn
iedereen van harte gefeliciteerd met het slagen van jullie zonen en dochters!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Onderweg naar huis kreeg ik al een sms'je en toen ik thuis kwam hing de vlag met de tas al buiten.
Net lekkere koffie met gebak op.
Nu vast mentaal voorbereiden voor examenfeest volgende week zaterdag (en de buurt waarschuwen)
Maar............. hij is geslaagd met allemaal voldoendes.
Morgen ontvangen we de cijferlijst (wordt per post verzonden)
Nu vast mentaal voorbereiden voor examenfeest volgende week zaterdag (en de buurt waarschuwen)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hier ongeveer hetzelfde.Lourens schreef:Onderweg naar huis kreeg ik al een sms'je en toen ik thuis kwam hing de vlag met de tas al buiten.
Alleen de cijferlijsten hebben we al.
Cijferlijsten, want hij heeft twee profielen.
Zowel C&E en C&M kan met zijn vakkenpakket.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
hier was de vlaggenstokhouder kaduukhelma schreef:Hier hangt-ie ook; met auto en tas

maar zo kan het ook
~~Soli Deo Gloria~~
Hier werd gewoon een pdf gemaild met alle cijfers van alle examenkandidaten erin.Lourens schreef:Morgen ontvangen we de cijferlijst (wordt per post verzonden)
Best interessant. Maar als het gaat om een stukje privacy, vind ik het eigenlijk niet kunnen...
~~Soli Deo Gloria~~
Voor HAVO schijnen er dit jaar best veel gezakt te zijn, ook een jongen hier uit de straat, maar dat had-ie zelf al voorspeld...
Sja, iets met Merton en selffulfilling prophecy.Gijs83 schreef:Voor HAVO schijnen er dit jaar best veel gezakt te zijn, ook een jongen hier uit de straat, maar dat had-ie zelf al voorspeld...
in kansberekening was 'ie blijkbaar nog niet zo heel slechtGijs83 schreef:Voor HAVO schijnen er dit jaar best veel gezakt te zijn, ook een jongen hier uit de straat, maar dat had-ie zelf al voorspeld...
~~Soli Deo Gloria~~
Dat vind ik inderdaad ook vreemd.Hendrikus schreef:Hier werd gewoon een pdf gemaild met alle cijfers van alle examenkandidaten erin.Lourens schreef:Morgen ontvangen we de cijferlijst (wordt per post verzonden)
Best interessant. Maar als het gaat om een stukje privacy, vind ik het eigenlijk niet kunnen...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bonny
- Contacteer:
Aan alle geslaagden: gefeliciteerd.
Voor de gezakten: sterkte en doe je best op de herexamens, of anders volgend jaar
Voor de gezakten: sterkte en doe je best op de herexamens, of anders volgend jaar
The Groom's still waiting at the altar
Inmiddels hoorden we dat er op veel VWO scholen vele gezakten zijn.
Het was nl het eerste examen van de 2e fase, errug moeilijk.
Schrale troost voor diegenen die het niet haalden, het lag niet alleen aan hen dus....
Het was nl het eerste examen van de 2e fase, errug moeilijk.
Schrale troost voor diegenen die het niet haalden, het lag niet alleen aan hen dus....
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon