Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Lijkt me meer een kruis en een aureool.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nu de plaats er nog bij, en je mag door voor de koelkastrefo schreef:Lijkt me meer een kruis en een aureool.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik het pas nog gezien heb.
Leiden misschien?
Leiden misschien?
--------------
nee, geen stedelijke omgevingrefo schreef:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik het pas nog gezien heb.
Leiden misschien?
~~Soli Deo Gloria~~
Dan is 't vast Barneveld.Hendrikus schreef:nee, geen stedelijke omgevingrefo schreef:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik het pas nog gezien heb.
Leiden misschien?

Geografisch zit je er in elk geval een stuk dichter in de buurt, maar er lopen wat minder kippen en wat meer andere dieren rond daar.Mister schreef:Dan is 't vast Barneveld.Hendrikus schreef:nee, geen stedelijke omgevingrefo schreef:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik het pas nog gezien heb.
Leiden misschien?
~~Soli Deo Gloria~~
De plaquette is het werk van Joseph Mendes da Costa en maakt deel uit van een serie afbeeldingen over het leven van de figuur waarnaar het desbetreffende gebouw is genoemd.Lassie schreef:Hint
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:De plaquette is het werk van Joseph Mendes da Costa en maakt deel uit van een serie afbeeldingen over het leven van de figuur waarnaar het desbetreffende gebouw is genoemd.Lassie schreef:Hint
Ik heb het nog niet gevonden, maar als ik je tips lees zou het best jachtgebouw St Hubertus kunnen zijn. Toch denk ik niet dat de figuur Sint Hubertus is.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
En toch schijnt dat wel zo te zijn. Hoe dan ook, de plaats is goedalbion schreef:Hendrikus schreef:De plaquette is het werk van Joseph Mendes da Costa en maakt deel uit van een serie afbeeldingen over het leven van de figuur waarnaar het desbetreffende gebouw is genoemd.Lassie schreef:Hint
Ik heb het nog niet gevonden, maar als ik je tips lees zou het best jachtgebouw St Hubertus kunnen zijn. Toch denk ik niet dat de figuur Sint Hubertus is.

~~Soli Deo Gloria~~
-
Renswoude. Volgens mij heb ik van het hoekie om een paar weken geleden wat neergezet ....
waarempel ja, toen herkende ik het wel, nu nietBernadientje schreef:Renswoude. Volgens mij heb ik van het hoekie om een paar weken geleden wat neergezet ....

~~Soli Deo Gloria~~
Bernadientje schreef:Renswoude. Volgens mij heb ik van het hoekie om een paar weken geleden wat neergezet ....
Inderdaad, dat klopt. Daarom heb ik nu maar eens de zijkant er op gezet. Je bent aan zet!

-