-DIA- schreef:Maar geen andere leer!gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
hij meerdere theologen vereert

-DIA- schreef:Maar geen andere leer!gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft

Barmhartigheid schreef:-DIA- schreef:Maar geen andere leer!gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft

van de week lag hier het boek van Ds Steenblok en iedere keer dat ik het zag had ik het idee dat het Caprice wasgertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft

helma schreef:van de week lag hier het boek van Ds Steenblok en iedere keer dat ik het zag had ik het idee dat het Caprice wasgertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft

Sja, ik ben benieuwd wat de top van het tehuis verdient...albion schreef:...ik een artikel las in het RD en ik dit nauwelijks kan bevatten.
Bejaarde moet betalen voor frisse neus
- Ommetje maken kost 15 euro
- Uitgebreide douchebeurt kost 21 euro
- Uurtje zwemmen kost 42 euro
Een ommetje maken en een uitgebreide douchebeurt worden gezien als 'extraatjes'.

Orchidee schreef:helma schreef:van de week lag hier het boek van Ds Steenblok en iedere keer dat ik het zag had ik het idee dat het Caprice wasgertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft

avator... avakever?gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
pffffffffff, je snapt me tochAfgewezen schreef:avator... avakever?gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
Het is 'avatar'.

Af en toe moeten sommige hier gewoon even muggenziftengertje schreef:pffffffffff, je snapt me tochAfgewezen schreef:avator... avakever?gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
Het is 'avatar'.